Unde e inovatia?

Unde e inovatia?

martedì 15 marzo 2011 | Tags:
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Unde e inovatia? | boio.ro .broken_link, a.broken_link {text-decoration: line-through;} homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolution« LOL Cats PuzzleiCars HD la tot poporul » 14 Februarie 2011 Unde e inovatia?Articol scris de Adrian Boioglu22 Comentarii

In fiecare an mai apare cite unu din asta care are pretentia ca schimba lumea. Odata cu MWC avem tot felul de jucarii care sunt anuntate. Anul trecut am avut laptopuri care se transformau in tablete si super telefoane mobile. A mai auzit cineva de ele? A dat cineva lovitura?

LG anunta Optimus Pad – o jucarie care nu numai ca vrea sa lupte impotriva iPad dar face asta pe fata: in clipul de mai jos, la 1:04 apare un personaj care reprezinta “A Pad” si care seaman izbitor de mult cu Steve Jobs.


Ceea ce uita ei este ca LG Optimus Pad arata ca un iPhone mare: aceeasi rama argintie care imbraca un ecran cu margine neagra.

Cum sa spui ca LG Optimus Pad este “the tablet that sets the standard for all others” cind tu copiezi de la altii? Daca vrei sa inovezi, adu design-ul tau, nu ii pune doar un procesor mai puternic si 2 camere pe spate. Nimeni, niciodata nu va sta sa faca filme 3D cu tableta. Sa fim seriosi…

Sursa Video

Tags: apple, is it just me?, jucariiShare / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

Unde gasesti iPhone 3GSde unde iti iei iPhone 3G si ce alegi?unde e Weather App?locul de unde pleaca toate minunileok, Apple, Romania unde e?22 Comentarii pentru Unde e inovatia?1Cata spune asa: 14 Februarie 2011 @ 6:05 pm

dar si pretul… se zvoneste ca este in jur de 1000 euro

RaspundeAnuleaza2Florin spune asa: 14 Februarie 2011 @ 6:06 pm

pai doar asa pot sa-l bata si ei pe Jobs, facandu-l un avatar (care, btw, e imbracat in jumper suit-ul galben al lui Bruce Lee, preluat apoi de Uma Thurman in Kill Bill, deci nu m-ar mira ca si spotul asta sa fie facut pe Mac de niste baieti care au lasat indicii ascunse cum ca treaba nu sta chiar asa :)))))

RaspundeAnuleaza3Calininio spune asa: 14 Februarie 2011 @ 6:18 pm

Atata timp cat nu are si ecran 3D, degeaba are doua camere. Se presupune ca tableta tine locul unui laptop, de exemplu. Atunci de ce ai mai avea nevoie sa descarci filmele pe un computer ca sa le poti vedea 3D? Ideea cu Steve Jobs in Mortal Kombat nu e rea… Oricum, Apple ii va pune cu botul pe labe pe toti in aprilie :)).
Apropos, nici-o veste despre Steve Jobs? Se mai face bine, moare… ce face ;))?

RaspundeAnuleaza4adrian boioglu spune asa: 14 Februarie 2011 @ 11:41 pm

@Calinio: Steve Jobs e OK.

RaspundeAnuleaza5Ionut spune asa: 14 Februarie 2011 @ 7:38 pm

Eu nu vad nicio inovatie anul acesta! din cate tablete s-au anuntat (doar anuntat, posibil sa fie comercializate prin decembrie)
Ma gandesc la Mac book Air si la iPad…ce iese din cele doua? posibil un iPad 2 , facetime sau ichat, procesor dual core, pana la 2Gb ram, bateria si memoria interna sper sa fie noua inovatie!
Nu cred in statisticile de pe internet! au impins bani multi Google pentru o “lucrare” psihologica asupra cumparatorului.

Am un prieten cu un Samsung Galaxy S…imi zice…
iPhone nu este bun, nu poti sa-i scoti bateria
La ce imi trebuie sa-i scot bateria?!?!?
Pai cand se blocheaza cum il resetezi? ca eu ii scot bateria!
I-am raspuns omului ca iPhone NU se blocheaza…end

RaspundeAnuleaza6Ionut spune asa: 14 Februarie 2011 @ 7:48 pm

PS Singura inovatie in ultimii 2 ani este Kinect

RaspundeAnuleaza7AdrianS spune asa: 14 Februarie 2011 @ 8:59 pm

Nu chiar ,singura companie inafara de Apple care a inovat este Palm ,din pacate a dat faliment ,se pare ca si sub HP se comporta inca destul de bine ,cel putin ce au aratat saptamana trecuta parea destul de interesant ,oricum este mult peste Android ,pacat ca lumea e plina de oameni care nu inteleg prea multe .

RaspundeAnuleaza8kokoloi spune asa: 14 Februarie 2011 @ 9:47 pm

ma , mie sincer mi-a placut clipul . pare interesant . Oricum nu as da 1000 de euro pe o tableta. mai pui 200-300 si iti iei din Germania macbook pro , modelul nou

RaspundeAnuleaza9crys spune asa: 14 Februarie 2011 @ 10:36 pm

Mda , unde este inovatia !? nu tehnologia este cea care face diferenta ci softul ! Inovatia este acest software numit Android care a impulsionat firme precum: samsung,motorola ,Lg,sony ericsson si a ingropat nokia . cat despre ios ….se aud clopotele …..

RaspundeAnuleaza10adrian boioglu spune asa: 14 Februarie 2011 @ 11:27 pm

@crys: ai si argumente in favoarea spuselor tale?

RaspundeAnuleaza11crys spune asa: 15 Februarie 2011 @ 1:19 am

Sant destule argumente dar voi enumera cateva .In primul rand pana ASTAZI din punct de vedere hardware Apple se afla in urma la categoria smartphone, cat si la tableta., Samsung ,Motorola si LG [asteptam si htc] sant clar peste Apple . Iphone si ios 4 nu a fost un pas inainte ! ci un ,,pe loc repaus” nimic inovator ,poate retina display , si o gramada de probleme cu antena gsm interna,mai adaugam ca nu are flash si nici vorba de multitasking adevarat .Sant foarte multe persoane care au 3GS si sustin ca este mai bun decat 4 ! Te uiti la samsung galaxy s 2 [in martie apare pe piata] si nu gasesti ce sa ii reprosezi !iar tableta de la motorola este superba , Daca Apple anul acesta nu vine cu ceva revolutionar va pierde piata .Firme aproape de faliment ca motorola,sonyericsson,lg acum castiga teren cu acest soft care a spulberat symbian. Aici este inovatia ,la softul ANDROID care este open source .Personal astept sa vad daca iphone 5 ma va convinge sa il cumpar in defavoarea lui samsung galaxy s 2, eu nu sant fanboy al unei firme ci a unui produs care sa ma multumeasca calitativ ! Sant convins ca in geanta unui pasionat de ,,telefoane” sta ascuns si un mic android si care va creste la anul mai mare…..poate chiar de anul acesta !

RaspundeAnuleaza12adrian boioglu spune asa: 15 Februarie 2011 @ 1:28 am

@crys: esti constient ca tu vorbesti despre vaporware. Nu exista inca jucariile alea, nu stim cit vor costa si daca isi vor merita banii. Tableta de la Motorola e Superba? Nici nu ai pus mana pe ea ca sa spui asta. Ti-ai dat seama din cele 3-4 clipuri postate pe net?

Am mai spus: apare cite un device pe Android la fiecare 2 saptamani. Ce telefon cu Android OS din ultimul an ai cumparat si ti-a dovedit ca e mai bun decit iPhone 4? Apple scoate un telefon odata pe an si sparge iar toate topurile.

Open Source? OK, unde sunt acele “Killer Apps” care merg exclusiv pe Android si care ma fac sa lasa iPhone din mana si sa iau primul device de genul asta care imi iese in cale. Nimeni nu te obliga sa cumperi un anume telefon, dar cind stii ca Android 3.0 e gata sa iasa pe piata si tu inca ai o jucarie care nu a ajuns nici la 2.2 si nici nu se stie cind sau daca primeste update e bine?

Eu nu zic ca Android nu e de viitor, dar mai au de lucru. Si felul in care fiecare mare companie a facut ce a vrut din el ma face sa cred ca nu isi vor reveni prea curind.

RaspundeAnuleaza13AdrianS spune asa: 15 Februarie 2011 @ 1:03 am

Cum am spus si mai sus ,singura companie care a venit cu inovatii in special pe partea de software in afara de apple este Palm ,android stie doar sa copieze de la unu sau de la altu si sa creeze un amalgam de prost gust ,pana si microsoft face un sistem de operare mai bun decat google ,nu ca ar fi o surpriza daca tinem cont ca domina sistemele de operare pe PC-uri

RaspundeAnuleaza14Vlad spune asa: 14 Februarie 2011 @ 10:37 pm

Ce nu inteleg baietii de la lg e ca tablet lor va fi curand una in zece cu acelasi os. Double camera ? Deloc interesant . Lg optimus 3D e o inovatie dar din câte ?tiu eu nu are 3D camera(3ds are un ecran mult mai prost din spusele multora)

RaspundeAnuleaza15Teo spune asa: 14 Februarie 2011 @ 11:38 pm

de ce nu ai scris nimic de prezentarea celor de la samsung a galaxy s2?

RaspundeAnuleaza16adrian boioglu spune asa: 14 Februarie 2011 @ 11:57 pm

@teo: in primul rind pt ca nu mi s-a parut ceva relevant. Am pierdut ceva?

Telefoane Android apar de 2 ori pe luna. Toate sunt iPhone Killer si toate mor in uitare dupa citeva luni.

RaspundeAnuleaza17AdrianS spune asa: 15 Februarie 2011 @ 1:05 am

:)) ,la fel ca mustele si sunt atrase de c…… hmmm mai bine nu zic

RaspundeAnuleaza18andrei spune asa: 15 Februarie 2011 @ 1:00 am

1.deci dupa cum arata sau cel putin cum e prezentat e destul de bun dar pretul e mult prea mare
2. nu as inlocuii niciodata un ipad cu orice alt tablet pt ca ipad a fost primul tablet si pentru ca toate care au aparut dupa ipad au incercat sa copieze ipadul si apoi sa il `depaseasca` dar doar pt ca pui doar o camera sau 2 pe el asta nu inseamna ca este mai bun ….. eu am un samsung (telefon) si un iphone samsung-ul e touch screen si touch screenu la samsung dupa un an numai e cum era la inceput pe cand la iphone e ca nou ….. deci nimeni nu va putea vreodata sa bata apple numa daca steve jobs are un frate geaman sau ceva de genul asta sa fie mai destept ca el

RaspundeAnuleaza19Mihai spune asa: 15 Februarie 2011 @ 9:55 am

Imi plac la nebunie astia care dau inainte cu “open source”. Android e mai bun pt ca e open source. De ce? Care sunt avantajele la nivel de utilizator?
Pana acum, dintre cate telefoane cu android am incercat, singurul care sta oarecum in picioare e Galaxy S, dar nici ala nu-i 100%. Are o carcasa din cel mai fin plastic de carioca si e o dezordine de nedescris in meniu, gratie minunatului Android.
Iar asta cu parerile despre telefoane care nici n-au aparut e mortala :))
Cumparati telefoane pe baza specificatiilor anuntate de producator, sa constatati pe cheltuiala voastra care-i diferenta dintre teorie si practica.

RaspundeAnuleaza20Doc spune asa: 15 Februarie 2011 @ 3:09 pm

Am testat, pe langa alte device-uri, pentru ca am ocazia, un Samsung Galaxy, am renuntat de nervi dupa prima saptamana! Greoi, meniu fara logica, aplicatii fara nici un control calitativ, plastic infect. Am trecut urgent pe iPhone! Stiu, am vazut Loganisti care se cred in RR, de care este bine sa te feresti pe strada, asa si cu posesorii de telefoane ce apar pe banda rulanta. In primul rand este cazul sa te intrebi ce faci cu un smartphone, daca IQ-ul iti permite sa intelegi toate functiile, daca ai nevoie de ele sau ai nevoie de o manea care sa se auda tare si ecran mare sa arati la toti noua ta achizitie feminina… Am trecut de la Windows la Snow, am trecut de la netbook la Ipad si de la laptop cazma la Air. Nu spun ca efortul a fost usor, insa absolut totul este in alta grupa, grupa mare. Toti au avut acces la tehnologii, insa iPhone avea ecran tactil, acum display cu lunga bataie, elegant, evident ca nu e de scapat pe jos… si un sistem de operare bine pus la punct. La Air nu se schimba bateria, dar tine 3 ani, cam atat cat tin si eu acest aparat, iar telefonul il schimb la 2 ani. Nu merg in cafenele, sa-l arunc pe masa, ci imi fac treaba cu el, zi de zi, fara sa ma faca de rusine! Aplicatii? Cam ce vreau, si nu mai e cazul sa spun ca la 1-4 euro le cumpar! De ce? Pentru ca imi folosesc si ca nu s-a arata nicaieri ca open source e solutia! Suportul, dragilor, e pe bani, update-urile, after sales si altele! Si da, atunci ai si pretentia sa functioneze! Si functioneaza! Sunt 1000 de motive sa am Apple! Daca concurenta imi arata si altceva, fara imprumut de idei, atunci am sa folosesc acel lucru!

RaspundeAnuleaza21john spune asa: 15 Februarie 2011 @ 5:43 pm

corect ;)

RaspundeAnuleaza22donTed spune asa: 15 Februarie 2011 @ 8:50 pm

Forma mi se pare foarta nasoala, iar in ceea ce priveste camera care inregistreaza 3d, mi se pare o prostie fara limite. De ce as vrea sa filmez vreodata, 3d mai ales, cu o amarata de tableta? Atunci camerele video ce sa faca? Cu tot cu specificatiile hardware superioare, as plas-o in spatele primei versiuni de iPad.

RaspundeAnuleaza Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(6202)iPhone Romania - suport tehnic(513)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(352)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(297)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(272)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(229)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(196)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(177)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTECum lucreaza PixarRomania la inceput de 2011iCars HD la tot poporulUnde e inovatia?LOL Cats PuzzleiPhone pe modelul Apple TVEverybody ON – prima reclama pentru noile produse WebOSWTF of the Day – Geohot pe ritm de rapNokia / Microsoft FAILYuYuYuYuYuhuHui COMENTARII RECENTEDan: De ce sa iti para rau de sony ericsson si motorola?Ovidiu: Salutare. Exista cumva vreun soft pentru iPhone, care sa inregistreze convorbirile telefonice?donTed: Forma mi se pare foarta nasoala, iar in ceea ce priveste camera care inregistreaza 3d, mi se pare o prostie...Lory: Adi, ar trebui sa urmaresc ceva anume atunci cand cumpar un Iphone 3GS 16GB?pisa: Desi gustam din amarul situatiei din Romania in fiecare zi, atunci cand o mai gasesti prezentata in cuvinte...Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracitatecititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drummediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Unde e inovatia?

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription