iPhone pe modelul Apple TV

iPhone pe modelul Apple TV

lunedì 14 marzo 2011 | Tags: , ,
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

iPhone pe modelul Apple TV | boio.ro .broken_link, a.broken_link {text-decoration: line-through;} homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolution« Everybody ON – prima reclama pentru noile produse WebOSLOL Cats Puzzle » 13 Februarie 2011 iPhone pe modelul Apple TVArticol scris de Adrian Boioglu5 Comentarii

Imi vine greu sa cred povestea asta, dar WSJ zice ca Apple vine cu un iPhone mai mic (nu vreau sa-i spun “Nano”) si cu un MobileMe gratuit, mai bun. Noua jucarie ar avea un ecran cit tot telefonul, Voice Navigation si ar scapa de Home Button. Partea mai interesanta este legata de MobileMe gratuit care va inlocui cablul acela de legatura intre telefon si iTunes.

Cum ar fi sa avem un iPhone Nano (ok, am zis-o) care face totul in Cloud si nu are deloc local storage? Adica nu ai pe el muzica, filme, jocuri si totul se face prin streaming. hmm…


foto via

Tags: apple, iPhone, jucariiShare / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

apple s-a grabitiPhone Nano vine de craciuniPhone Nano in viziunea AppleiPhone nano take 2mms pe iPhone, dar nu de la apple5 Comentarii pentru iPhone pe modelul Apple TV1AdrianS spune asa: 14 Februarie 2011 @ 12:10 am

Cum ar fi sa avem un iPhone Nano (ok, am zis-o) care face totul in Cloud si nu are deloc local storage. Adica nu ai pe el muzica, filme, jocuri si totul se face prin streaming. hmm…

Nu cred ca la asta s-au referit cand au vorbit de sincronizare wirelles ,chiar ar fi o idee foarte proasta in momentul de fata in care acoperirea si streameang-ul nu pot face fata nici macar utilizarii ocazionale ,cu atat mai putin sa tii toate informatiile pe un server si sa te trezesti tot timpul ca din cauza unei slabiciuni de retea iti vine sa dai cu telefonu de pereti .
Nici macar la Aplle TV nu mi se pare in regula chiar daca acolo e vorba totusi de o conexiune mult mai stabila .

iPhone-ul nano cu ecranul “din colt in colt” suna excelent si probabil ar avea acelasi efect ca si iPod nano ,chiar daca e mai mic pare mai “cool” ,un produs pe care apple isi poate permite sa experimenteze cu solutii putin mai neobijnuite cum ar fi renuntarea la butonul fizic (home button) fara sa riste sa piarda din cota de piata datorita unor useri nemultumiti de solutie ,pe langa toate astea imi aduce aminte de un mock-up care mi se parea excelent acuma 2 ani cand a aparut si pare sa fie la moda si azi :)

http://www.youtube.com/watch?v=hTJxa1vzckE&feature=player_embedded

RaspundeAnuleaza2adrian boioglu spune asa: 14 Februarie 2011 @ 1:28 am

@AdrianS: nu am zis ca la asta s-au referit ei. era doar o idee a mea.

RaspundeAnuleaza3Calininio spune asa: 14 Februarie 2011 @ 10:31 am

mie sincer nu mi se pare o super idee sa faca totul in could, pentru ca in romania nu exista conexiuni internet peste tot… si unii poate nici nu ar avea nevoie de internet. eu de exemplu am avut iphone un an cu internet, si dupa ce s-a terminat abonamentul, l-am mai tinut un an. singurul lucu care nu mi-a placut fara internet era ca nu puteam sa caut diverse chestii pe net la scoala, cand aveam nevoie. dar m-am obijnuit. oricum, in toata perioada aia aveam un router wireless in casa.

RaspundeAnuleaza4kokoloi spune asa: 14 Februarie 2011 @ 9:41 pm

eu zic ca iphone 5 va rupe tot. nu stiu de ce cred asta dar totusi lucreaza de ceva timp la el(1 an ) :)) de ajuns pentru ei.

RaspundeAnuleaza5valente spune asa: 15 Februarie 2011 @ 5:30 pm

este absurd sa “nu aibe memorie”, si cam imposibil; cred ca referirea este la memoria pt user, nu cea de OS. Mai mult daca “nu are memorie” -> nu are nici camera, unde ar mai fi pastrat pozele/filmele. Si sa nu uitam sms/mms/mail(asta nu ar fi problema)/call log ???

RaspundeAnuleaza Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(6202)iPhone Romania - suport tehnic(513)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(352)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(297)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(272)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(229)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(196)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(177)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTECum lucreaza PixarRomania la inceput de 2011iCars HD la tot poporulUnde e inovatia?LOL Cats PuzzleiPhone pe modelul Apple TVEverybody ON – prima reclama pentru noile produse WebOSWTF of the Day – Geohot pe ritm de rapNokia / Microsoft FAILYuYuYuYuYuhuHui COMENTARII RECENTEDan: De ce sa iti para rau de sony ericsson si motorola?Ovidiu: Salutare. Exista cumva vreun soft pentru iPhone, care sa inregistreze convorbirile telefonice?donTed: Forma mi se pare foarta nasoala, iar in ceea ce priveste camera care inregistreaza 3d, mi se pare o prostie...Lory: Adi, ar trebui sa urmaresc ceva anume atunci cand cumpar un Iphone 3GS 16GB?pisa: Desi gustam din amarul situatiei din Romania in fiecare zi, atunci cand o mai gasesti prezentata in cuvinte...Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracitatecititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drummediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to iPhone pe modelul Apple TV

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription