MagicWand

MagicWand

domenica 3 aprile 2011 | Tags:
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

MagicWand | boio.ro .broken_link, a.broken_link {text-decoration: line-through;} homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolution« Istoricii anului 3126 redescopera BeatlesUn AppStore universal » 17 Februarie 2011 MagicWandArticol scris de Adrian Boioglu6 Comentarii

Stii deja ca sunt fan al multi-tocuh trackpad-ului si ca nu am dat peste un mouse mai bun pina acum. Sunt convins ca atunci cind imi iau un iMac o sa am si un Magic Trackpad. Problema e ca jucaria nu sta bine pe masa, departe de tastatura. O firma a reusit sa gaseasca solutia ideala – MagicWand.

Apropo, cind eram eu mic, stiam sa cant melodia asta la chitara :)

Tags: is it just me?, jucariiShare / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

LMA mouse. sau nuMacBook in alertaMagic Trackpad – uita de mouse!ButonulFlexboard – Tastatura ideala6 Comentarii pentru MagicWand1mihai spune asa: 17 Februarie 2011 @ 8:09 am

O idee geniala. Jos palaria!

RaspundeAnuleaza2kokoloi spune asa: 17 Februarie 2011 @ 1:10 pm

m-am jucat si eu cu un trackpad. e foarte misto

RaspundeAnuleaza3Andy Ostafi spune asa: 17 Februarie 2011 @ 1:25 pm

daca-l folosesti pe birou este mult mai bine separat de tastatura ;)

RaspundeAnuleaza4Ionut Staicu spune asa: 17 Februarie 2011 @ 3:10 pm

Chiar daca nu sunt fan Apple sau tastaturi… plate, mi se pare o treaba super ingenioasa.

Dar la fel ca Andy, cred ca pe birou e mai bine separat.

RaspundeAnuleaza5adrian boioglu spune asa: 18 Februarie 2011 @ 3:10 am

@Ionut Staicu: nu neaparat. Gandeste-te ca acel pad nu circula deloc. el ramane mereu in acelasi loc. daca tu iti schimbi pozitia pe birou si vrei sa ai tastatura mai aproape de tine, tre sa muti apoi si trackpad-ul. Treaba cea mai buna este ca MagicWand poate fi scos imediat.

RaspundeAnuleaza6Mihai spune asa: 17 Februarie 2011 @ 10:33 pm

Cat costa o jucarie din asta? Am impresia ca iti face viata muuuult da mult mai usoara la calculator, ai o viteza mult mai mare in miscari.

RaspundeAnuleaza Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(6228)iPhone Romania - suport tehnic(513)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(354)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(297)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(282)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(230)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(198)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(177)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTESpeedUpTV – mai mult decit un player video pentru iPhone si iPad360 Web Browser pentru iPhone a ajuns la versiunea 3.0Yoku-GamiUn AppStore universalMagicWandIstoricii anului 3126 redescopera BeatlesPwnage Tool merge acum cu 4.2.1Cum lucreaza PixarRomania la inceput de 2011iCars HD la tot poporul COMENTARII RECENTESergiuD: https://twitter.com/#!/sergiud odis/status/38744309029150720Adrian din Arad: http://twitter.com/#!/AdrianDi nArad/status/38743643124805632carmen: Sal! Am un apple 3 gs si nu imi mai merge botonul care te ajuta sa iesi din aplicatii. Singurul buton pe care...adrian boioglu: @Cornel: Nu cred ca optiunea respectiva e una nativa a iOS. Cel putin eu nuam vazut-o pina acum....adrian boioglu: @cristina: Esti offtopic! Lasa intrebarile si toate detaliile problemei tale la pagina de Suport...Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracitatecititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drummediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to MagicWand

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription