Kindle vs iPad. Din nou

Kindle vs iPad. Din nou

domenica 3 aprile 2011 | Tags:
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Kindle vs iPad. Din nou | boio.ro .broken_link, a.broken_link {text-decoration: line-through;} homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolution« De ce doar Apple poate sa faca un tablet bun sub 500 dolariWindows Phone 7 si Samsung – the “monumental cock-up” » 22 Februarie 2011 Kindle vs iPad. Din nouArticol scris de Adrian Boioglu9 Comentarii

Amazon mai incearca o data faza cu ecranul iPad. Uneori am senzatia ca ei vor sa-si faca reclama pe seama iPad pentru ca stiu ca toate blogurile o sa posteze reclama.

Reclama asta mi-a adus aminte de o faza interesanta din avion. Eu cu iPad, linga mine un nene la 45+ ani cu un Kindle. Citeam amindoi. La un moment dat stewardesa a anuntat ca va stinge lumina. Au ramas doar citeva luminite de Safety. Afara era intuneric, asa ca pasagerul cu Kindle a ramas in bezna cu cartea lui. Eu citeam in continuare de pe iPad.

Tags: iPad, jucariiShare / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

Kindle versus iPadiPad versurs Kindle: revansaCartile de Kindle au DRMKindle 2. asa si?Cind iPad devine mai bun decit cartile9 Comentarii pentru Kindle vs iPad. Din nou1AlexMihail spune asa: 22 Februarie 2011 @ 8:40 am

Am iPad si am butonat un Kindle. Merg 100% pe varianta de citit Apple. Kindle ofera doar o senzatie ca citesti de pe foaie(cine o doreste neaparat?) si pret. Am o colega de serviciu cu acest Kindle si mi-l prezenta cu mandrie,cand am adus a doua zi iPad-ul am “dezumflato” de tot ;)

RaspundeAnuleaza2Tiberiu spune asa: 22 Februarie 2011 @ 11:05 am

hahaha. “asa ca pasagerul cu Kindle a ramas in bezna cu cartea lui. Eu citeam in continuare de pe iPad.” – tare asta.

RaspundeAnuleaza3Ionut Staicu spune asa: 22 Februarie 2011 @ 11:14 am

Cititul de pe ipad sau de pe orice alt device cu backlight devine obositor. Daca dintr-o carte pot citi 3-4 ore fara probleme, cu ipad-ul nu rezist mai mult de una, hai maxim doua. Senza?ia de discomfort cre?te daca în camera este bezna.

Afara era intuneric, asa ca pasagerul cu Kindle a ramas in bezna cu cartea lui. Eu citeam in continuare de pe iPad.

Pentru ca ipadul nu încearca sa emuleze cât mai bine senza?ia de carte/hârtie electronica :)

RaspundeAnuleaza4adrian boioglu spune asa: 23 Februarie 2011 @ 12:23 am

@Ionut Staicu: experienta mea e total diferita. Am citit ore intregi de pe iPad si nu am avut probleme. Mai mult, cind folosesc Instapaper care are functie de text alb pe fond negru pot sa stau cu articolele alea si o zi in fata fara sa imi oboseasca ochii.

RaspundeAnuleaza5bogdan spune asa: 22 Februarie 2011 @ 3:41 pm

aici trb sa te contrazic.
eu am ipad, nevasta are un kindle cu o husa la care este atasata o luminita jmechera.
daca vrei cu adevarat sa citesti o carte, kindle este optiunea ideala. daca in schimb, vrei sa mai citesti un articol, mai o revista, sa mai joci si un joc, atunci ipad e ideal.
recunosc ca inca nu am reusit sa citesc o carte cap coada pe ipad pt ca ma dor ochii si pt ca sunt tentat de alte chestii de pe el.
in schimb pe kindle am reusit sa o termin fara dureri de ochi.

RaspundeAnuleaza6adrian boioglu spune asa: 23 Februarie 2011 @ 12:30 am

@bogdan: cred ca te dor ochii mai mult de la lumina aia smechera pentru Kindle. Da, atunci cind il folosesti in lumina zilei este OK.

Amazon uita ca iPad nu e doar un device pe care citesti carti.

RaspundeAnuleaza7Burliburd spune asa: 22 Februarie 2011 @ 9:09 pm

Eu am un Kindle DX. Am avut inainte un Sony PRS-505, apoi un PRS-600.
Tehnologia E-Ink este un lucru bun pentru ochi dar inca nu suficient de bun. Contrastul este inca slab, textul e de fapt un gri inchis pe un gri deschis.
Daca exista o sursa de lumina externa contrastul creste, dar iarna nu-mi prea vine sa ies sa citesc afara in parc unde lumina e suficienta. Luminita cu LED pe care o pot atasa husei seara cand vreau sa citesc creste contrastul dar imi oboseste ochii asemenea LCD-ului.
Hai sa spunem ca ma pot impaca cu acest lucru dar mai este o problema mai mare a acestor dispozitive: sunt incete. Nu pot sari rapid de la o carte la alta, nu pot trece prin carte repede, “rasfoind” pana la o pagina pe care o caut din memoria vizuala, nu pot selecta cu degetul un cuvant pentru a-i vedea explicatia intr-un dictionar, nu pot sa maresc o poza cu doua degete, nu pot sa vad COLOR, nu pot gasi o carte dupa coperta sau intr-o lista cu navigare rapida.
In plus, imi este teama sa-l manevrez mai brusc si nu cumva sa-l trantesc mai tare pe noptiera sau sa-l scap pentru ca se stie ca ecranul E-Ink e unul fragil.
Am dat multi bani pe Kindle DX si nu-l folosesc. Mai mult citesc pe iPhone4. Ecranul este mic insa pentru ca nu vad pixelii imaginea pare continua si uit ca este un device electronic cu backlight. Si oricum pot regla intensitatea luminoasa in functie de lumina ambientala exact cat este nevoie.
Kindle-ul va merge sigur la vanzare. Sa spun insa sigur ca mi-as lua un iPad (actuala generatie) nu pot. Cert imi voi lua atunci cand va aparea generatia cu retina display.
Mai ramane o singura problema, cum ma feresc de a fi distras de la atatea jocuri, aplicatii si navigare pe internet?

RaspundeAnuleaza8Vlad spune asa: 23 Februarie 2011 @ 6:51 am

Eu nu inteleg de ce compara doua produse diferite. IPad nu are ca func?ie principala cititul pe când la kindle e miezul produsului. Amandoua sunt cele mai bune la momentu actual in ce fac( check engadget awards ). Amazon devine ceva ca apple 1984 crezand ca dusmanul lor e apple

RaspundeAnuleaza9Alexandru spune asa: 23 Februarie 2011 @ 8:20 am

Si eu imi aduc aminte, pe cand eram la Lille la biblioteca, un coleg citea de pe iPad, iar eu de pe Kindle DX. El cu iPad-ul lui dupa 5 ore a ramas fara baterie si s-a dus acasa cu tot cu iPad-ul lui, iar eu citeam de pe Kindle, l-am mai incarcat doar dupa 3 saptamani… Nu se poate compara iPad cu Kindle la experienta cititului. Nici macar ca device-uri. Kindle este net superior iPad-ului la toate capitolele experientei cititului.

RaspundeAnuleaza Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(6290)iPhone Romania - suport tehnic(513)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(356)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(299)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(289)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(230)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(198)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(178)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTEboio.ro la lansarea ultimei navete a misiunii DiscoveryMac OS X Lion – cu adevarat un sistem nou de operareNoile MacBook Pro. Asa, si?Motorola Xoom – a spectacular work in progressLa Multi Ani Steve Jobs2 MartieDotori Player – filme cu subtitrari pe iPhoneWindows Phone 7 si Samsung – the “monumental cock-up”Kindle vs iPad. Din nouDe ce doar Apple poate sa faca un tablet bun sub 500 dolari COMENTARII RECENTEPustiu_1st: Te-as putea ruga sa fi putin mai explicitenache dorin: am o problema cu tomtom-ul de pe tel. meu nu mai pot sa-l coleghez la GPS fara karkit. Daca puteti...Sebastian: Tocmai il testez ( boot de pe hdd extern) si este super.Parca imi vine sa il pun sistem principal de...joe: daca vrei sa faci upgrade, va fi pe bani? sau free?Tudor: Pune firmware-ul asta: http://www.netvigatoreverywher e.com/download/E5838Update_716 .11.17.07.108SP02.exe Si...Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracitatecititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drummediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Kindle vs iPad. Din nou

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription