Pwnage Tool merge acum cu 4.2.1

Pwnage Tool merge acum cu 4.2.1

venerdì 25 marzo 2011 | Tags: ,
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Pwnage Tool merge acum cu 4.2.1 | boio.ro .broken_link, a.broken_link {text-decoration: line-through;} homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolution« Cum lucreaza PixarIstoricii anului 3126 redescopera Beatles » 16 Februarie 2011 Pwnage Tool merge acum cu 4.2.1Articol scris de Adrian Boioglu13 Comentarii

DevTeam a primit in sfarsit aprobarea Chronic Dev sa foloseasca metoda de jailbreak untethered in PwnageTool. Noua versiune 4.2 te ajuta sa faci update la un custom firmware 4.2.1 fara sa updatezi baseband-ul.

Partea buna este ca @comex a reusit sa rezolve problemele iBooks cu acele carti care nu aveau DRM.

Torentul oficial pentru PwnageTool 4.2 pentru Mac OS X este AICI. El poate fi folosit cu iPhone 3G, 3GS, 4, iPod Touch din generatiile 3 si 4, iPad si generatia a doua Apple TV.

Pasii de aici se aplica si in cazul PwnageTool 4.2, cu exceptia acelui bundle neoficial.

Pentru Windows Users a fost lansat si sn0wbreeze.

Tags: iPad, iPhone, is it just me?, jucariiShare / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

Pwnage Tool 4.0 jailbreakuieste (anumite) iPhone cu fw 4.0pwnage tool 2.0Pwnage Tool 3.0 este aiciTutorial: Pwnage Tool 4.1 – jailbreak si unlock pentru cei care au asteptatPwnage Tool 3.15 – Dev Team face apel inteligenta13 Comentarii pentru Pwnage Tool merge acum cu 4.2.11MihaiM spune asa: 16 Februarie 2011 @ 6:28 am

Intra-adevar speranta moare ultima :) in sfarsit un untethered jb fara bb update. Boio: pentru un custom ipsw care ar fi optiunile ce trebuiesc bifate pentru a rula pe.un iphone.3gs de la orange si sa-l si deblochez?

RaspundeAnuleaza2adrian boioglu spune asa: 17 Februarie 2011 @ 8:27 am

@MihaiM: depinde ce ai nevoie. Eu as pune minimul necesar. Partitia nu o face mai mare de 800MB.

RaspundeAnuleaza3bogdan spune asa: 16 Februarie 2011 @ 8:50 am

sn0wbreeze nu merge descarcat.

RaspundeAnuleaza4MihaiM spune asa: 16 Februarie 2011 @ 9:53 am

Reformulez, am un iphone 3gs new bootrom 3.1.2 jb cu jailbreakeme, acum vreau sa-i fac update la 4.2.1 fara bb update, referitor la activare nu o sa fie probleme am cartela de orange. Intrebarea pe care vroiam sa o pun initial era daca ajuta sa modific marimea partitiei si ce pack-uri sa pun in update-ul custom? Ms frumos

RaspundeAnuleaza5kokoloi spune asa: 16 Februarie 2011 @ 2:14 pm

eu m-am dus la un service cu el si am rezolvat problema :)) aveam 3.1 pe el si am facut update la 4.2.1 si am ramas cu el pe post de ipod pentru ca nu aveam cartela de activare. S-a rezolvat la service si merge perfect

RaspundeAnuleaza6marinica spune asa: 16 Februarie 2011 @ 2:56 pm

salutare adi.tocmai ce mi-am luat un 3gs de 16 GB la SH,am si intalnit o problema care am auzit ca nu are rezolvare,am pe el baseband-ul ala de ipad si nu imi merge GPS-ul de nici un fel!:( daca incerc cu metoda asta publicata de tine aici pot sa schimb baseband-ul,astfel incat sa mearga gps-ul?sau este alta metoda care sa o pot folosi?
multumesc!

RaspundeAnuleaza7adrian boioglu spune asa: 17 Februarie 2011 @ 8:42 am

@marinica: baseband-ul ramane acelasi. nu ai ce sa-i faci deocamdata.

RaspundeAnuleaza8marinica spune asa: 17 Februarie 2011 @ 12:20 pm

este bine ca ai mentionat “deocamdata”…inca sper ca nu am luat plasa cu telefonu:D.multumesc ptr raspuns

RaspundeAnuleaza9nicola spune asa: 16 Februarie 2011 @ 3:51 pm

nu inteleg daca am un iphone 4 cu r4.1 ii dau update la 4.2.1 si merge sa il deblochez scz de intrbare :)

RaspundeAnuleaza10Florin spune asa: 16 Februarie 2011 @ 5:39 pm

Am folosit un MacBook Pro , merge perfect , l-am si pus pe Iphone-ul meu 4…pastreaza baseband-ul vechi…

RaspundeAnuleaza11sebastian spune asa: 17 Februarie 2011 @ 10:45 am

face si hacktivare? nu am cartela originala…

RaspundeAnuleaza12Teo spune asa: 16 Februarie 2011 @ 11:43 pm

si daca il am cu v 4.0.1 cand fac update cu custom firmware. ramane deblocat si activat?

RaspundeAnuleaza13ted spune asa: 17 Februarie 2011 @ 11:29 am

Salut
Am facut jailbreak si unlock pt iphone 4 La 4.2.1 cu boot 1.59.00 merge bine dar numai dupa 3 restore-uri ….totusi e o problema si inca foarte mare: a disparut meniul celular data deci NEMA internet 3G si astfel minunatul iphone devine un tel banal…cel putin pentru mine care am nevoie de mobilitate..
Supreme preffs din xsellize.com nu merge pe 4.2.1, cred ca e facut intentionat.
Vreo idee?
Multumesc

RaspundeAnuleaza Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(6228)iPhone Romania - suport tehnic(513)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(354)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(297)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(282)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(230)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(198)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(177)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTESpeedUpTV – mai mult decit un player video pentru iPhone si iPad360 Web Browser pentru iPhone a ajuns la versiunea 3.0Yoku-GamiUn AppStore universalMagicWandIstoricii anului 3126 redescopera BeatlesPwnage Tool merge acum cu 4.2.1Cum lucreaza PixarRomania la inceput de 2011iCars HD la tot poporul COMENTARII RECENTESergiuD: https://twitter.com/#!/sergiud odis/status/38744309029150720Adrian din Arad: http://twitter.com/#!/AdrianDi nArad/status/38743643124805632carmen: Sal! Am un apple 3 gs si nu imi mai merge botonul care te ajuta sa iesi din aplicatii. Singurul buton pe care...adrian boioglu: @Cornel: Nu cred ca optiunea respectiva e una nativa a iOS. Cel putin eu nuam vazut-o pina acum....adrian boioglu: @cristina: Esti offtopic! Lasa intrebarile si toate detaliile problemei tale la pagina de Suport...Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracitatecititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drummediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Pwnage Tool merge acum cu 4.2.1

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription