Vedetele Playboy au făcut senzaţie în Kasho Club din Braşov - FOTO

Vedetele Playboy au făcut senzaţie în Kasho Club din Braşov - FOTO

domenica 6 febbraio 2011 | Tags: , , , ,
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Vedetele Playboy au încins atmosfera în Kasho Club (Foto: Stelian Grajdan / Adevarul de Seara Brasov)

Vedetele Playboy au încins atmosfera în Kasho Club (Foto: Stelian Grajdan / Adevarul de Seara Brasov)

Bianca Dragusanu, Roxana Ionescu si Roxana Dobre au putut fi admirate azi-noapte la petrecerea Playboy, organizata în Kasho Club. Cele trei tinere sexy, ajutate de alte fete costumate în iepurasi, au încins atmosfera în club, dansând în mijlocul brasovenilor.

Îmbracate sumar, vedetele Playboy nu s-au ferit sa danseze si sa se fotografieze cu fanii lor din Brasov. Bianca a îmbracat un costum de piele negru, mulat si cu un decolteu adânc, Roxana Ionescu a purtat o rochie alba foarte scurta, iar Roxana Dobre o rochita neagra care i-a pus în evidenta silueta.

Manusa cu gheare, primita cadou

Cea mai „asaltata" de fani a fost Bianca Dragusanu. Baieti si fete, barbati si femei, cu totii au dorit sa se fotografieze cu celebra asistenta tv. Printre acestia s-a numarat si un tânar de 21 de ani, care i-a daruit Biancai o manusa de plus cu gherute.

„Îmi place mult Bianca si ma bucur ca am avut prilejul sa o vad fata în fata. Mi-a multumit foarte frumos pentru micul meu cadou. Fetele fac atmosfera incendiara, iar noi ne distram de minune", a spus Alexandru Catalab, de 21 de ani.

La rândul ei, Bianca s-a simtit foarte bine în clubul brasovean.

„E foarte frumos aici si vin cu mare drag de fiecare data. Sunt onorata ca am fost invitata la aceasta petrecere si ca fac parte din echipa Playboy. Ma simt iubita si nu pot decât sa le multumesc tuturor pentru afectiunea pe care mi-o arata. Faptul ca sunt iubita si ca primesc cadouri ma face sa fiu si mai optimista si sa fac fata în lumea asta în care rautatile sunt mult prea stridente", a marturisit asistenta tv.

Au dansat pe locul animatoarelor

Cele trei fete care au facut senzatie în urma pictorialelor incendiare din revista Playboy România, au dansat pentru câteva minute pe locul animatoarelor, tocmai pentru a putea fi admirate mai usor de petrecareti.

Vezi aici GALERIE FOTO

„Mi-e îmi place foarte mult Brasovul si vin de fiecare data cu drag. Brasovenii sunt oameni calzi si am simtit ca s-au bucurat sa ma vada. Am pozat de doua ori în Playboy, iar lucrul acesta m-a ajutat foarte mult în cariera", a declarat cea care a fost reprezentanta Europei de est în America si care a aparut pe coperta Playboy în Brazilia.

Încântata de petrecerea Playboy la care a participat a fost si frumoasa Roxana Dobre.

„Ma simt foarte bine alaturi de colegele mele, iar brasovenii sunt foarte primitori. Am mai fost în Kasho cu prietenele mele ca sa ne distram de sarbatori. Am pozat de doua ori în Playboy, iar lucrul asta m-a ajutat tare mult. M-am facut cunoscuta, lucru care m-a facut sa câstig mult mai bine", a marturisit tânara.

Citeste si:

Blonda lui Iri a pipait-o pe Bianca Dragusanu în club - FOTO


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Vedetele Playboy au făcut senzaţie în Kasho Club din Braşov - FOTO

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription