Cosmina Păsărin: «Merg în fiecare duminică la Mitropolie»

Cosmina Păsărin: «Merg în fiecare duminică la Mitropolie»

sabato 5 febbraio 2011 | Tags: , , , ,
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Cosmina Pasarin sustine ca s-a facut fata cuminte si se considera "demodata" în comparatie cu pitipoancele din showbizul autohton.

"Anul asta se poarta pitipoancele, iar eu nu sunt pitipoanca. Deci sunt demodata. Eu stau în banca mea.

În fiecare duminica merg la slujba, la Mitropolie, si îmi vad de ale mele. Plus ca, în viata ma conduc doua sentimente, teama si dragostea”, a declarat Cosmina Pasarin pentru ziarul „National”.

Citeste si:

E periculos sa-i faci o propunere indecenta Cosminei Pasarin!

Pasarin: «Nu as ucide, nu m-as prostitua pe bani»


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Cosmina Păsărin: «Merg în fiecare duminică la Mitropolie»

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription