Dana Nălbaru: «Am tot ceea ce este nevoie pentru a fi fericită»

Dana Nălbaru: «Am tot ceea ce este nevoie pentru a fi fericită»

domenica 30 gennaio 2011 | Tags: , , ,
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Solista trupei Hi-Q sustine ca este o femeie împlinita si fericita.

"Muzica a fost si este o pasiune din care am reusit sa îmi si câstig existenta", spune Dana.

"Prin muzica am reusit sa exprim cel mai bine cine sunt si tot prin ea am reusit sa fac oamenii mai bucurosi, mai optimisti, mai încrezatori, mai buni... Este calea care ne-a unit sufletele si singura modalitate pe care am gasit-o pentru a comunica cu cei pe care nu îi cunosc", a marturisit Dana în Revista Felicia.

"Tot ceea ce am nevoie pentru a fi fericita, am deja si sunt recunoscatoare cerului pentru asta. Sanatate si iubire, acestea doua îmi doresc sa nu se piarda. În plan profesional, am încredere ca lucrurile vor merge în directia buna, sunt bucuroasa pentru ce mi se întâmpla si linistita cu toate alegerile mele. Primul lucru care îmi vine în minte este videoclipul pentru piesa <Înca O data> si sper, alte cântece, la fel de frumoase.", a mai adaugat aceasta.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Dana Nălbaru: «Am tot ceea ce este nevoie pentru a fi fericită»

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription