iPhone-ul si eterna problema a supraincalzirii

iPhone-ul si eterna problema a supraincalzirii

venerdì 20 maggio 2011 | Tags: , , ,
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Incepand cu iOS 4.3.x am constatat ca terminalul meu se incalzeste mai mult decat de obicei atunci cand il folosesc pentru navigare pe internet. Cand am pus prima oara iOS 4.3 am avut neplacerea de a fi intampinat de mesajul de mai sus cand incercam sa fac o poza insa problema era ca telefonul nu era nici macar cald. Acum folosesc terminalul si el se incalzeste destul de tare dar nu-mi este afisata nici un fel de eroare cu privire la supraincalzirea sa. Problema aceasta apare cand navighez pe internet folosind o retea de date 3G si e normal sa se incalzeasca insa pana acum vreo luna nu am dat importanta fenomenului. Nu ma dat importanta pentru ca niciodata nu mi s-a incalzit atat de tare terminalul dupa doar putina navigare pe internet.

De atunci si pana acum am constatat ca dintr-un motiv sau altul terminalul se incalzeste mult atunci cand navighez pe internet si nu stiu de ce dar eu cred ca are legatura cu iOS 4.3. Nu cred ca e o problema de natura fizica a terminalului desi nu ar fi exclus insa daca era asa atunci presupun ca s-ar fi stricat ceva la el pana acum. Fenomenul acesta l-am studiat in acasta luna si din pacate de fiecare data cand navighez pe internet pentru cel putin 20 – 30 de minute, mi se supraincalzeste excesiv terminalul iPhone 4. Facand o comparatie cu 3GS-ul pe care il am, cel din urma nu are aceeasi problema desi are iOS 4.3.1 vs iOS 4.3.3 cat are iPhone 4.

Voi ati observat vreo problema de genul acesta dupa update la iOS 4.3.x?


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to iPhone-ul si eterna problema a supraincalzirii

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription