Firefox 4

Firefox 4

martedì 19 aprile 2011 | Tags:
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Firefox 4 | boio.ro .broken_link, a.broken_link {text-decoration: line-through;} homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolution« 8 aplicatii pentru Mac mai bune decit cele facute de AppleiPad 2 – prima impresie » 22 Martie 2011 Firefox 4Articol scris de Adrian Boioglu8 Comentarii

Am facut update la Firefox 4 si am fost dezamagit sa aflu ca sunt citeva extensii care nu merg. Din pacate pentru Firefox, erau chiar acele extensii care faceau din el un bun competitor pentru Chrome.

Il tin deocamdata pe computer si sper sa imi fac timp sa-l testez ca lumea…

Tags: firefox, is it just me?, jucariiShare / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

Google Chrome for Mac – din nou in testeGoogle Chrome pentru Mac in FirefoxFirefox 4 – mort la nasterecu pasi mici spre Google Chrome for MacFirefox 3.6 beta 18 Comentarii pentru Firefox 41claudiu spune asa: 22 Martie 2011 @ 5:28 pm

parerea mea e ca google chrome ramane cel mai bun browser…

2mihai toader spune asa: 22 Martie 2011 @ 5:54 pm

“to live more of your life on the web” ?
No thanks.

3abe spune asa: 23 Martie 2011 @ 8:18 am

,,, si nu dai detalii care extensii nu merg?

4Roli spune asa: 23 Martie 2011 @ 8:22 am

mie imi merge foarte bine…

5Voinea spune asa: 23 Martie 2011 @ 12:36 pm

same thoughts here

6serban spune asa: 23 Martie 2011 @ 1:42 pm

1. o gramada de extensii nu mergeau
2. la prima pagina deschisa in el (youtube) mi-a dat crash

7Mihai spune asa: 23 Martie 2011 @ 5:21 pm

Mie nu mi-au mers add-on-urile de la DivX. Sync a mers perfect!

8adrian boioglu spune asa: 23 Martie 2011 @ 7:43 pm

@abe: Firesheep, Fission, Camelizer, Lazarus, Greasefire. Sunt doar citeva din multe…

Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(6542)iPhone Romania - suport tehnic(533)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(365)traian basescu blog(310)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(299)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(235)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(197)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(180)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTEComments trolls? Well, your don’t have an iPhoneAndroid: Open, dar interzis developerilorCity of Secrets HD – pregateste-te sa fii cuceritBertrand Serlet a plecat de la AppleRepara Firefox 4“Apple said YES”iPad 2 – prima impresieFirefox 48 aplicatii pentru Mac mai bune decit cele facute de AppleBiblioteca intra in 2011 COMENTARII RECENTEkeops11: av out +un tweak din cydia=mirroring on tvkeops11: mie imi face mirroring (asa cum spui tu-cu toate cele) folosind AV OUT + un tweak din cydiaadrian boioglu: @Cristi: Foloseste cu incredere boio.ro Jailbreak Wizard de pe Pagina de Suport Tehnic pentru iPhone.Cristi: Am un iPhone 4 versiunea 4.2.1, baseband 03.10.01, pot face unlock? Telefonul este adus din Franta. Mersi.adrian boioglu: @Mihai: Foloseste cu incredere boio.ro Jailbreak Wizard de pe Pagina de Suport Tehnic pentru iPhone....Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracitatecititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriifirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drumMBPmediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Firefox 4

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription