5 ani de boio.ro

5 ani de boio.ro

mercoledì 13 aprile 2011 | Tags:
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

5 ani de boio.ro | boio.ro .broken_link, a.broken_link {text-decoration: line-through;} homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolutionboio.ro a implinit 5 ani!

« Albert – un joc ca o carte de povestiCum sa castigi un iPad » 11 Martie 2011 5 ani de boio.roArticol scris de Adrian Boioglu17 Comentarii

WOW! Aproape ca mi-a scapat…

Nu stiu cind am ajuns aici, dar sunt bucuros ca pe 10 martie 2006 incepeam o aventura care avea sa-mi aduca o gramada de prieteni.

boio.ro si-a format un anumit fel de audienta si imi face placere sa vad ca am de a face cu oameni inteligenti care stiu ce este aia valoare si inteleg o gluma, atunci cind este timpul pentru ea.

Iti multumesc ca esti aici in fiecare zi si ca aduci valoare prin comentarii sau ca ma citesti cu placere.

Tags: boio.ro, cititori, d-ale blogului, is it just me?Share / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

iti multumescEchipa de … experimentatoriProvocarea boio.ro – Suport Tehnic personalizatboio.ro pe culmiintre cititorii boio.ro17 Comentarii pentru 5 ani de boio.ro1coosti spune asa: 11 Martie 2011 @ 5:25 pm

La multi ani boio.ro!

RaspundeAnuleaza2Morosanu Adi spune asa: 11 Martie 2011 @ 6:03 pm

La Multi Ani !!

RaspundeAnuleaza3George C spune asa: 11 Martie 2011 @ 6:25 pm

Bafta si la mai mare!

RaspundeAnuleaza4Drey spune asa: 12 Martie 2011 @ 1:48 am

Imi cer scuze pentru intarziere dar din suflet iti urez cel mai calduros la multi ani. Apropo, te urmaresc din 2007 de cand mi-am achizitionat primul iphone. Te-am gasit pe goagal cautand iphone suite. Daca iti mai amintesti postul acela cu link de download la iphone pc suite. Programul acela in chineza cu 10-20 de aplicatii… Ce amintiri:)

RaspundeAnuleaza5adrian boioglu spune asa: 12 Martie 2011 @ 7:36 pm

@Drey: hehe, ce vremuri :)

RaspundeAnuleaza6Claudiu C spune asa: 12 Martie 2011 @ 2:51 am

La Multi Ani! :)

RaspundeAnuleaza7SergiuD spune asa: 12 Martie 2011 @ 3:58 am

La Multi Ani boio.ro !!!

RaspundeAnuleaza8Dorin spune asa: 12 Martie 2011 @ 4:56 am

Happy Birthday boio.ro! Thanks for all the news and help you’ve given us!

RaspundeAnuleaza9scalpel_diem spune asa: 12 Martie 2011 @ 5:27 am

La multi ani !

RaspundeAnuleaza10Paul spune asa: 12 Martie 2011 @ 8:06 am

La multi ani boio.ro!

RaspundeAnuleaza11Edi spune asa: 12 Martie 2011 @ 9:50 am

La Multi Ani! Multumesc pentru toata munca asta….te urmaresc zilnic!

RaspundeAnuleaza12Bogdan spune asa: 12 Martie 2011 @ 11:44 am

La multi ani,boio.ro!

RaspundeAnuleaza13TzaCaNeL spune asa: 12 Martie 2011 @ 3:05 pm

La multi ani si la cat mai multe articole interesante! :D

RaspundeAnuleaza14flo spune asa: 12 Martie 2011 @ 3:18 pm

MULTI ANI TINERE!!!!!

RaspundeAnuleaza15Florian Teodor spune asa: 12 Martie 2011 @ 4:15 pm

De cand s-a lansat si am avut primul model de iPhone, pe care l-am si blocat, am descoperit boio.ro, de unde am invatat si inca mai invat multe lucruri noi, il citesc aproape zilnic. La multi ani tie si celui care te-a creat! Multumesc mult!

RaspundeAnuleaza16b16juv spune asa: 12 Martie 2011 @ 4:18 pm

La Multi Ani !

RaspundeAnuleaza17Petre spune asa: 13 Martie 2011 @ 1:22 am

La Multi Ani !

RaspundeAnuleaza Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(6417)iPhone Romania - suport tehnic(529)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(361)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(306)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(299)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(233)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(197)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(180)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTEMay Day pentru iPhone te ajuta in caz de accidentManualul de iPhone, iPod Touch si iPad cu iOS 4.3Cum sa castigi un iPad5 ani de boio.roAlbert – un joc ca o carte de povestiConcursul de vineri dimineataAnul 2000 vazut in 1910Notificari pe iOSiPhone Personal Hotspot in RomaniaiOS 4.3 COMENTARII RECENTEMihai: Salut. A observat cineva dupa update-ul la iOS 4.3 ca bateria iPhone-ului se duce mai repede? De exemplu, am...Petre: La Multi Ani !florin: ms f mult ! o sa incerc. oricum nu am reusit sa gasesc pina acum… si nici nu m-a lamurit nimeni . ms...adrian boioglu: @robert: ai incercat sa dai un restore si apoi sa setezi telefonul ca unul nou in iTunes? Daca nu,...adrian boioglu: @Bogdanbet: trebuie sa fi avut SHSH salvat in Cydia sau local.Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracitatecititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drummediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to 5 ani de boio.ro

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription