Verizon incepe razboiul

Verizon incepe razboiul

venerdì 4 marzo 2011 | Tags: , ,
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Verizon incepe razboiul | boio.ro homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolution« Angry Birds RealGreenpois0n aduce Jailbreak Untethered pentru iOS 4.2.1 » 04 Februarie 2011 Verizon incepe razboiulArticol scris de Adrian Boioglu5 Comentarii

…cu prima reclama care spune ca reteaua lor e mai buna decit AT&T.

Personajul din imagine este unul care apare in reclamele Verizon de obicei. Asta daca te intrebai de ce nu au gasit altul mai bun…

Tags: iPhone, jucarii, videoShare / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

Ce inseamna lansarea iPhone 4 la Verizon, pentru tine?Totul despre Verizon iPhone 4Verizon face reclama pentru iPadrazboiul clonelorrazboiul din georgia si dublul standard CNN5 Comentarii pentru Verizon incepe razboiul1TzaCaNeL spune asa: 04 Februarie 2011 @ 5:03 am

Cei de la CNET TV au facut si niste comparatii, din care a rezultat ca Verizon > AT&T

RaspundeAnuleaza2adrian boioglu spune asa: 04 Februarie 2011 @ 5:06 am

@TzaCaNel: au si Verizon citeva bube care nu pot fi rezolvate si pe care sunt sigur ca ATT le va exploata din plin :)

RaspundeAnuleaza3AdrianS spune asa: 04 Februarie 2011 @ 10:55 am

Nu stiu daca mai tine minte careva GAFA de prost gust facuta de orange la lansare cand nu vroiau sa vanda la clienti existenti mintindu-i ca nu au pe stoc (si eu ma aflam printre acei fraeri .
Diferenta intre Orange si o companie adevarata mi sa aratat astazo cat se poate de clar dupa ce am citit cateva randuri pe alt site :

“Verizon does reveal that February 9th at 3am will be the time that non-Verizon customers can finally order the Verizon iPhone. Meanwhile, the iPhone will be available in retail stores starting on February 10th to all comers.”

RaspundeAnuleaza

Pingback: Replica AT&T la reclama Verizon | boio.ro

4bogdan spune asa: 05 Februarie 2011 @ 1:05 am

iphone-ul din videoclip are dungile acelea ce despart partile metalice, pozitionate total diferit, si sunt 4, pe iphone-ul meu sunt 3. ca si pe restu toate.. oare varianta verizon nu va mai avea problema cu semnalul? eu asa cred. apple nu greseste de 2 ori.. tre sa fie prosti sa faca asta..

RaspundeAnuleaza Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(6036)iPhone Romania - suport tehnic(497)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(345)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(297)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(262)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(227)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(196)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(177)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTEGoogle Translate, manca-ti-asCum se face un flash driveroUtil – aplicatia care nu trebuie sa-ti lipseascaReplica AT&T la reclama VerizonNokia PapolsGreenpois0n aduce Jailbreak Untethered pentru iOS 4.2.1Verizon incepe razboiulAngry Birds RealIntegrame pentru iOS reloadedDe ce nu merge iGO My Way (crackuit) GPS pe iPhone COMENTARII RECENTEdanutz: poate fi de la mai multe probleme…incearca pe alt pc si vezi daca merge inca un restore iar cand da...AP: Frumos… Si totusi, pe la noi nu prea am gasit SD-carduri de clasa mai mare decit 4. Da’ cine sintem...Calin: super tare ! :)AP: Exista o deja o aplicatie pt. asa ceva, free, in AppStore: Convet Units for Free. Eu am incercat-o si mi se pare...petrica: TOT Nu reusesc sa imi creez cont pe US am urmat pasi intocmai cu s-a spus aici si cand ajung la payment...Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drumlive bloggingmediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Verizon incepe razboiul

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription