Tutorial: Jailbreak si deblocare pentru orice iPhone cu iOS 4.2.1 fara update de baseband

Tutorial: Jailbreak si deblocare pentru orice iPhone cu iOS 4.2.1 fara update de baseband

lunedì 21 marzo 2011 | Tags: , , , , , , ,
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Tutorial: Jailbreak si deblocare pentru orice iPhone cu iOS 4.2.1 fara update de baseband | boio.ro .broken_link, a.broken_link {text-decoration: line-through;} homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolutionCastiga unul dintre cele 3 coduri-cadou pentru iCars HD pentru iPad.

« Reclamele de la SuperBowl 2011iCars HD » 07 Februarie 2011 Tutorial: Jailbreak si deblocare pentru orice iPhone cu iOS 4.2.1 fara update de basebandArticol scris de Adrian Boioglu29 Comentarii

Momentul mult asteptat a sosit. Un nou-venit pe piata developerilor – Nadeem Ateyeh, a scos un Pwnage Tool neoficial care poate sa faca Jailbreak si sa deblocheze iPhone 4 si iPhone 3GS cu iOS 4.2.1 FARA update la Baseband de iPad. Si mai e si untethered.

Pasii nu sunt foarte greu de parcurs, dar sunt destinati userilor de Mac care au cunostinte peste medie. Si discutam de un Pwnage Tool neoficial, asa ca ai grija cind il folosesti. Cine a mai folosit Pwnage Tool, stie exact ca un custom firmware nu are de ce sa-i faca rau telefonului.

Solutia este adresata celor care au un telefon activat Oficial. Nu e activat? Nu o folosi – poti sa ai mai multe batai de cap. Poate ca developerul palestinian va updata solutia lui pentru a suporta si iPhone ne-activat.

Asa cum era de asteptat, Nadeem a folosit exploitul lui Chronic Dev Team (aparent fara acordul acestora).

Pasul 1: descarca Pwnage Tool Bundle apoi ia si iOS 4.2.1 pentru telefonul tau de pe Get iOS.


click pt detalii

Pasul 2: Descarca Pwnage Tool 4.1.3 de aici. Apoi deschide arhiva .zip, da click dreapta pe Pwnage Tool si apasa Show Package Contents.

Pasul 3: mergi la Contents/Resources/FirmwareBundles/ si da pune acolo Bundle-ul descarcat la Pasul 1. Dupa aceea mergi la Contents/Resources/CustomPackages/CydiaInstaller.bundle/ si copiaza info.plist din folderul ilustrat mai sus.

Pasul 4: Deschide Pwnage Tool, mergi la Expert Mode si apasa pe iPhone. Cauta in computer firmware-ul 4.2.1 pentru device-ul tau.


click pt detalii

Pasul 5: ATENTIE – casuta de la “Activate the Phone” trebuie sa fie Nebifata, iar “Cydia Installer” sa fie selectata.

Pasul 6: Apasa Build si in citeva minute vei avea un custom firmware 4.2.1

Pasul 7: Pune telefonul in DFU Mode, deschide iTunes (ai grija sa ai 10.1.2) si apasa option+Restore (pe Mac) sau Shift+Restore (pe Win). Ti se va deschide o casuta de cautare in computer. Alege acel custom firmware de la Pasul 6.

In citeva minute vei avea un iPhone cu 4.2.1 si baseband deblocabil – 05.13.04 pentru iPhone 3GS si 01.59.00 pentru iPhone 4.

Pasul 8: Deschide Cydia si cauta Ultrasn0w.

A mers? Lasa doua vorbe mai jos, in comentarii.


Tags: iPhone, is it just me?, jucariiShare / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

Tutorial: Pwnage Tool 4.1 – jailbreak si unlock pentru cei care au asteptatTutorial: cum sa faci update la firmware 3.0 si sa deblochezi iPhone ClasicSn0wbreeze – jailbreak si deblocare pentru iPhone 3.1.2 (Windows)Tutorial: cum sa adaugi icoane blank pe Home Screen fara jailbreakTutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n29 Comentarii pentru Tutorial: Jailbreak si deblocare pentru orice iPhone cu iOS 4.2.1 fara update de baseband1Dorin Titiriga spune asa: 07 Februarie 2011 @ 7:31 am

Povestea cu sim-ul oficial (in cazul meu At&T) si pe urma introducerea sim-ulu de orange nu merge ?? pe 4.1 mi-a mers…. poate confirma cineva ca merge si cu pwnage asta ? Tare mult mi-as dorii sa trec pe 4.2.1 … Am un telefon iphone 3gs cu bootloader nou …..

RaspundeAnuleaza2Dorin Titiriga spune asa: 07 Februarie 2011 @ 7:32 am

Am uitat sa intreb .. e tethered sau untethered ?

RaspundeAnuleaza3adrian boioglu spune asa: 07 Februarie 2011 @ 7:54 pm

@Dorin: untethred.

RaspundeAnuleaza4Ionut spune asa: 07 Februarie 2011 @ 9:39 am

Salut Adrian
Am si eu un iphone 4 blocat in retelele din Romania la care am facut update la 4.2.1 si i-am pastrat baseband 1.59.00 cu TinyUmbrella. Totul a functionat perfect doar ca nu ii pot face hackactivation si nici nu am cartela originala a lui si nici macar nu stiu in ce retea e blocat macar sa caut cartela respectiva pentru activare.
Exista vreo solutie sa afli in ce retea e blocat telefonul?

RaspundeAnuleaza5calin spune asa: 07 Februarie 2011 @ 9:56 am

exixsta tutorial si pentru windows a aparut l=am si testat
activeaza doar iphone 4

RaspundeAnuleaza6Bogdan spune asa: 07 Februarie 2011 @ 10:21 am

Dak a facut careva custom ipsw si i-a mers il rog sa posteze sa-l putem lua si noi cei fara mac.(pt. iphone 3g);)

RaspundeAnuleaza7Dorin Titiriga spune asa: 07 Februarie 2011 @ 10:23 am

Naspa … speram la ceva vesti bune si pentru 3gs !!!! … poti pune link-ul si catre tutorialul de windows ?

RaspundeAnuleaza8adrian boioglu spune asa: 07 Februarie 2011 @ 9:00 pm

@Dorin: nu exista (inca)

RaspundeAnuleaza9marius spune asa: 07 Februarie 2011 @ 2:40 pm

Sa inteleg mai bine.Acest tool poate face unlock pentru iphone 4 , 4.2.1 , 3.10.01 ?

RaspundeAnuleaza10Mircea Mihai spune asa: 07 Februarie 2011 @ 3:26 pm

NU! Iti pastreaza basebandul pe care l-ai avut inainte de update.

RaspundeAnuleaza11flo spune asa: 07 Februarie 2011 @ 4:03 pm

sa incerc cu al meu: eu am iphone 4g blocat in at&t,
version 4.1 si modem firmware 02.10.04
cartela de at&t nu o mai am
multu

RaspundeAnuleaza12Cassian spune asa: 07 Februarie 2011 @ 5:40 pm

Si eu sunt in aceeasi situatie. L-ai deblocat pana la urma?
Multumesc

RaspundeAnuleaza13Florin spune asa: 07 Februarie 2011 @ 6:28 pm

Jailbreack-ul este ok, insa trebuie sim-ul original pentru activare…pastreaza baseband-ul vechi, nu face downgrade la baseband, deci am incercat cu un Iphone 4 cu firmware 4.1…baseband 02.10.04…..NU SE POATE FACE UNLOCK…

RaspundeAnuleaza14adrian boioglu spune asa: 07 Februarie 2011 @ 6:33 pm

@Florin: Merci de confirmare. In privinta activarii si deblocarii pentru baseband 02.10, scrie clar in tutorial la ce ajuta si la ce nu.

RaspundeAnuleaza15Pedro spune asa: 07 Februarie 2011 @ 8:38 pm

Pentru iPhone 4 cu iOS 4.2.1 si baseband 03.10.01 de la Orange (nu are iOS 4.2.1 prin update, asa a fost achizitionat), aceasta metoda este valabila? Ma intereseaza deblocarea retelei.
Multumesc.

RaspundeAnuleaza16adrian boioglu spune asa: 07 Februarie 2011 @ 9:26 pm

@Pedro: Scrie clar pentru ce baseband este aceasta metoda. Foloseste cu incredere boio.ro Jailbreak Wizard de pe Pagina de Suport Tehnic pentru iPhone.

RaspundeAnuleaza17Pedro spune asa: 07 Februarie 2011 @ 11:52 pm

Pai… problema este ca nu-mi dau seama daca este valabil si pentru un telefon care are deja iOS 4.2.1 cu baseband 03.10.01… repet, nu are acest iOS prin update ci asa a fost furnizat telefonul de la Orange. Sa inteleg ca pot face downgrade de baseband de la 03.10.01 la 01.59.00?

RaspundeAnuleaza18adrian boioglu spune asa: 08 Februarie 2011 @ 12:40 am

@Pedro: tutorialul este pentru un anumit baseband. Daca ai ceva peste el, nu poti sa faci downgrade.

RaspundeAnuleaza19Vali C spune asa: 07 Februarie 2011 @ 10:15 pm

Adrian,de ce oare m-am blocat la pasul 3, nu reusesc sa copii acele fisiere??
tu zici “mergi la Contents/Resources/FirmwareBundles/ si da pune acolo Bundle-ul descarcat la Pasul 1( aici m-am blocat, nu reusesc sa dau paste, nu merge nici cu drag & drop). Dupa aceea mergi la Contents/Resources/CustomPackages/CydiaInstaller.bundle/ si copiaza info.plist din folderul ilustrat mai sus.(unde il lipesc dupa ce il copiu?)

RaspundeAnuleaza20adrian boioglu spune asa: 07 Februarie 2011 @ 10:42 pm

@Vali C: ai instalat Pwnage Tool sau il ai inca in arhiva .dmg deschisa in Finder? Muta-l mai intai in Applications Folder.

RaspundeAnuleaza21Vali C spune asa: 07 Februarie 2011 @ 10:21 pm

cred ca incerc degeaba ca tot nu pot debloca din Orange Iphone 3g fara a face update la Firmware de ipad,,:(

RaspundeAnuleaza22adrian boioglu spune asa: 08 Februarie 2011 @ 12:34 am

@Vali C: dupa cum vezi, pasii de mai sus sunt pentru iPhone 4 si iPhone 3GS. Poate ca de aia nu merge…

RaspundeAnuleaza23Vali C spune asa: 07 Februarie 2011 @ 10:44 pm

Da m-am prins lucram in arhiva …dar ma ajuta la deblocarea lui 3 g ca se aminteste in tutorial doar despre 3gs si 4?

RaspundeAnuleaza24murariu_nicu spune asa: 08 Februarie 2011 @ 11:48 pm

deci pot sa imi pun linistit 4.2.1 pe iphone 4 si dupa aia sa il deblochiez si Jailbreak ? chear daca acuma am 4.1 deblocat si Jailbreak. nu o sa am nici o problema.

RaspundeAnuleaza25adrian boioglu spune asa: 09 Februarie 2011 @ 12:57 pm

@murariu_nicu: atita timp cit ai baseband-ul indicat in post, da. Un update direct in iTunes iti face si update de baseband. Dar daca acum ai un iPhone cu 4.1 jailbreakuit si deblocat NU ai nevoie sa faci update.

RaspundeAnuleaza26tudor spune asa: 09 Februarie 2011 @ 1:25 am

pfff.. prea complicat.. mi-e lene sa-l fac. astept o varianta de jailbreak cum a fost pt 4.0.1 pe net, click de pe tel si gata jailbreak-ul.. thx pt tutorial, totusi am o mica parere, in ro prea putini au mac de aceea tutorialele pt windows sunt muult mai bine venite.. keep up the good work!

RaspundeAnuleaza27vio spune asa: 09 Februarie 2011 @ 3:53 pm

salutare adi! o singura intrebare ma framanta de o vreme….am un 3gs luat de la orange RO pe care il folosesc in vodafone momentan.e jailbreakuit si decodat dar am pe el baseband de ipad cel cu 6.15….si nu am posibilitatea sa folosesc GPS-ul.pot face ceva cu noua metoda de unlock ptr 3gs si 4,si daca da cum?? multumesc!!!

RaspundeAnuleaza28Cristi spune asa: 09 Februarie 2011 @ 4:52 pm

salut,am un 3g cu jailbreak si as vrea sa ii fac un update.acum este la 3.1.2.dak ii fac update trebuie sa ii fac si jaibreak pt noul firmware?

RaspundeAnuleaza29ALIN spune asa: 09 Februarie 2011 @ 9:43 pm

Salutare,lamureste-ma te rog.Am un Iphone 4,blocat pe AT&T,cu 4.2.1,bb 03.10.01,pot face unlock cu metoda de mai sus?Mentionez ca a venit direct cu 4.2.1

RaspundeAnuleaza Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(6112)iPhone Romania - suport tehnic(500)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(347)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(297)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(264)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(227)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(196)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(177)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTEDespre non-stiri in tech-bloggingMizeria din televiziunile romanestiDe aia nu vrea Apple incarcator universalSeful Nokia recunoaste ca barca se scufundaCut the Rope – Valentine’s Day editionPretexte de reduceri de pret la aplicatiiKyocera EchoiPhone 3GS gratis la AT&TiCars HDTutorial: Jailbreak si deblocare pentru orice iPhone cu iOS 4.2.1 fara update de baseband COMENTARII RECENTEMarice: Iphone 4 , igo functioneaza perfect dar ios 41si update nu am nevoie ,Boogie: Comentariu moderat pentru nerespectarea Politicii de comentarii boio.ro – Adresa de email inexistenta.Irinel Popescu: Asa cum spune si omVladOn..se cunoaste treaba ca ne vizitezi cam rar.Asta este Romania tara in care...tudor: caterinca mai sunteti.. de unde si pana unde trebuie sa mai puna un speaker apple daca schimba conectorul?? :)...Mihai: Salutari, Am un iPhone 3G, OS 3.1.2, jailbreak-uit cu jailbreakme. Am inteles insa ca 4.2.1 sau 4.3 sunt...Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracitatecititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drummediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Tutorial: Jailbreak si deblocare pentru orice iPhone cu iOS 4.2.1 fara update de baseband

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription