Replica AT&T la reclama Verizon

Replica AT&T la reclama Verizon

lunedì 7 marzo 2011 | Tags: , ,
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Replica AT&T la reclama Verizon | boio.ro homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolution« Nokia PapolsroUtil – aplicatia care nu trebuie sa-ti lipseasca » 05 Februarie 2011 Replica AT&T la reclama VerizonArticol scris de Adrian Boioglu10 Comentarii

Ti-am zis ca Verizon a inceput razboiul? La nici 24 ore dupa AT&T vine cu o replica. Parca a fost filmata intr-unul dintre birourile lor…

Tags: iPhone, is it just me?, videoShare / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

Verizon face reclama pentru iPadCe inseamna lansarea iPhone 4 la Verizon, pentru tine?Totul despre Verizon iPhone 4Prima reclama pentru Verizon iPhoneVerizon incepe razboiul10 Comentarii pentru Replica AT&T la reclama Verizon1Blajan Alexandru spune asa: 05 Februarie 2011 @ 12:46 am

Well.. they got a point there.
Pe Verizon nu merge sa navighezi si sa si vorbesti la telefon in aceelasi timp.
That sucks!

RaspundeAnuleaza2adrian boioglu spune asa: 05 Februarie 2011 @ 12:54 am

@Blajan Alexandru: asa este. Nu merge. Dar de cite ori ai avut nevoie sa intri pe net exact in secunda in care te suna cineva? Problema este ca ma asteptam de la ATT sa faca o reclama mai buna.

RaspundeAnuleaza3TzaCaNeL spune asa: 05 Februarie 2011 @ 2:29 am

Asta e mai mult reclama pentru oamenii de afaceri.

Oricum cred ca vor exista multe batalii intre AT&T si Verizon.

PS: Cam cate iPhone-uri s-a vandut la Verizo? daca ne poti oferi informatia asta te rog.

RaspundeAnuleaza4adrian boioglu spune asa: 05 Februarie 2011 @ 3:08 am

@tzacanel: se estimeaza 100.000 de pre-orders in primele 17 ore. dar chiar conteaza?

RaspundeAnuleaza5AdrianS spune asa: 05 Februarie 2011 @ 10:00 am

Eu din ce am inteles telefoanele s-au vandut in doar 2 ore “3 a.m. and 5 a.m.”

RaspundeAnuleaza6TzaCaNeL spune asa: 05 Februarie 2011 @ 1:12 pm

Ma intereseaza putin pentru ca americanii se cam dau nemultumiti de AT&T si vroiam sa vad cati au cumparat pana acum de la Verizon

RaspundeAnuleaza7gLauR spune asa: 05 Februarie 2011 @ 10:03 am

Ce este interesant in toata treaba asta este ca, la fel ca oriunde, concurenta exista si asta inevitabil duce la lucruri mai ieftine si mai muuuulte pentru cumparatori.
Deci, sa ii lasam pe Verizon si At&T sa se certe, pentru ca noi, cei care cumparam, probabil suntem cei mai castigati.

RaspundeAnuleaza8Lucian spune asa: 05 Februarie 2011 @ 2:03 pm

Si facetime???

RaspundeAnuleaza9Stoica Vlad spune asa: 05 Februarie 2011 @ 6:57 pm

Sincer eu sunt foarte bucuros pentru cei din america ( oamenii care locuiesc acolo) care se pot bucura de doua firme care au ajuns sa isi faca reclame de genul acesta pentru ca s-ar putea ca ei chiar sa isi imbunatateasca reteaua( ma refer la ATT si probleme sale )

RaspundeAnuleaza10DjCultus spune asa: 06 Februarie 2011 @ 1:43 am

Trebuia sa il intrebe: Draga, ce tastezi acolo ? Acum cautzi un restaurant pentru aniversarea noastra ? :D !

RaspundeAnuleaza Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(6036)iPhone Romania - suport tehnic(497)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(345)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(297)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(262)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(227)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(196)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(177)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTEGoogle Translate, manca-ti-asCum se face un flash driveroUtil – aplicatia care nu trebuie sa-ti lipseascaReplica AT&T la reclama VerizonNokia PapolsGreenpois0n aduce Jailbreak Untethered pentru iOS 4.2.1Verizon incepe razboiulAngry Birds RealIntegrame pentru iOS reloadedDe ce nu merge iGO My Way (crackuit) GPS pe iPhone COMENTARII RECENTEdanutz: poate fi de la mai multe probleme…incearca pe alt pc si vezi daca merge inca un restore iar cand da...AP: Frumos… Si totusi, pe la noi nu prea am gasit SD-carduri de clasa mai mare decit 4. Da’ cine sintem...Calin: super tare ! :)AP: Exista o deja o aplicatie pt. asa ceva, free, in AppStore: Convet Units for Free. Eu am incercat-o si mi se pare...petrica: TOT Nu reusesc sa imi creez cont pe US am urmat pasi intocmai cu s-a spus aici si cand ajung la payment...Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drumlive bloggingmediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Replica AT&T la reclama Verizon

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription