Nokia / Microsoft FAIL

Nokia / Microsoft FAIL

venerdì 18 marzo 2011 | Tags: ,
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Nokia / Microsoft FAIL | boio.ro .broken_link, a.broken_link {text-decoration: line-through;} homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolution« YuYuYuYuYuhuHuiWTF of the Day – Geohot pe ritm de rap » 11 Februarie 2011 Nokia / Microsoft FAILArticol scris de Adrian Boioglu51 Comentarii

Nokia va muri cu Windows Phone 7 de gat. Dar asta e o alta discutie.

Stephen Elop, CEO Nokia si Steve Ballmer de la Microsoft au facut astazi un video de prezentare. L-am vazut si mi-am adus aminte de ceva. Asta inseamna sa ai memorie …. audio-vizuala :) Dap, chestia de mai jos imi apartine, nu e culeasa de pe net. Dar o vei vedea, probabil, in curind si in alte parti.

Asculta cu MARE atentie coloana sonora.

Acum urmareste clipul de mai jos, facut in octombrie 2008 de catre Apple. Fii atent, din nou, la coloana sonora.

Da, este vorba de un Loop din Garage Band sau iMovie, creat de catre Apple. Melodia se numeste “Pendulum” si o ai deja pe Mac-ul tau, in folderul:

update 1: Nu imi place sa-mi justific posturile pentru ca eu inca mai cred ca am cititori inteligenti, care nu au nevoie de explicatii suplimentare. Cineva m-a provocat, in comentarii asa ca o sa detaliez putin povestea de mai sus si cele doua observatii:

1. alegerea lor a fost cea mai proasta din cite puteau face (si aveau citeva optiuni bune sau acceptabile). Ma refer, de exemplu, la adoptarea Android ca OS pentru Nokia Smartphones sau, mai bine, implementarea noului WebOS de la Palm/HP. Puteau sa mearga si pe varianta RIM – ne tinem OS-ul dar il facem total compatibil cu aplicatii Android. Lumea era mai fericita asa.

2. Clipul despre Intelegerea Nokia – Microsoft a fost editat cu iMovie si editorul a avut proasta inspiratie sa foloseasca un loop facut de Apple si folosit pentru lansarea unui produs important in urma cu 2 ani. Pentru asta merita sa fie sanctionati sau macar sa li se atraga atentia asupra gafei.

Concurenta este buna pentru oricine. Din pacate pentru Nokia, infratirea cu Microsoft si adoptarea Windows Phone 7 pe terminalele lor ii va duce cu vo 3 ani in urma Apple. Un pact similar cu Android era unul excelent pentru ei.

Din pacate, toata povestea asta are un singur castigator: Microsoft. Ei isi vad sistemul de operare pe device-uri promitatoare carora le-a lipsit un OS bun. Windows Phone 7 are doar design bun. Realizarea si multe lipsuri il fac sa lase de dorit. Nu stiu cind vor recupera din drumul pierdut.

update 2: Printre multi altii, Apple Insider, The Next Web (TNW) si MacStories au preluat acest articol. Urmeaza si altii pe Twitter sau bloguri internationale.

update 3: Phillip Schwarzmann, editorul video de la Nokia care a pus la cale clipul de mai sus a trimis un comentariu pe TNW si a recunoscut cu umor ca a folosit Final Cut Pro si-a dat seama de gafa pe care a facut-o.

Hiya! It’s Phil here from Nokia Conversations. I quickly threw together that video. It was Final Cut, not iMovie.

It’s legal to use those tracks, but it’s just kinda lame. But I had like minutes to put all these materials together, and just grabbed whatever sounded good.

Tags: apple, is it just me?, microsoft, videoShare / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

nokia vs apple vs googlenokia la jucu: vrem si un smartphoneApple+Microsoft = Love?ce lanseaza Nokia?nokia si telefonia51 Comentarii pentru Nokia / Microsoft FAIL1cosmin spune asa: 11 Februarie 2011 @ 5:14 pm

Sau poate nu o sa moara de gat cu nimic;) o sa clatine putin Apple

RaspundeAnuleaza2Cotofana Radu spune asa: 12 Februarie 2011 @ 10:12 pm

Din punctul meu de vedere WM7 chiar e un sistem de operare misto. Nu comparati iOS-ul de acum cu WM7. Cum a fost AppleStore-ul acum 3 ani si faceti si o comparatie cu iOS 2 care nu era cine stie ce. Eu sunt convins ca Nokia a luat cea mai buna optiune. Pentru cei 90% utilizatori Windows din lume integrarea cu produsele existente e cea mai importanta. Lucru pe care Microsoft il poate face

RaspundeAnuleaza3adrian boioglu spune asa: 13 Februarie 2011 @ 9:46 pm

@Cotofana Radu: ba da, comparam iOS de acum cu WP7. E ca si cum ai zice: de ce sa nu scot o masina care merge cu aburi, ca doar sunt o firma noua. Nu trebuie sa pun la socoteala faptul ca in atitia ani lumea a progresat si ca hardware-ul e capabil sa sustina software care sa faca mult mai multe.

RaspundeAnuleaza4Calininio spune asa: 11 Februarie 2011 @ 5:36 pm

de prima oara cand am vazut clipul mi-am dat seama ca sunetul e furat. asta e…
FAIL!

RaspundeAnuleaza5Paul spune asa: 11 Februarie 2011 @ 5:45 pm

Eu cred ca Nokia + Microsoft sunt un antidot bun impotriva Android. Dar sa apara repede. Apple joaca in continuare in alta liga.

RaspundeAnuleaza6AdrianS spune asa: 11 Februarie 2011 @ 5:50 pm

Stiam ca am mai auzit coloana sonora intr-un clip Apple si sunt mai multi care au simtit asta da nimeni nu stia in ce clip :)))

RaspundeAnuleaza7calauza spune asa: 11 Februarie 2011 @ 5:51 pm

Cred ca e ceva asemanator cu actele ratate ale lui Freud :)

RaspundeAnuleaza8Cata spune asa: 11 Februarie 2011 @ 6:01 pm

asa si …….pentru mine nokia nu mai exista nu ma incanta windows 7 dar android poate da …dar oricum am avut multe telefoane la viata mea si nu as dar iphon-ul nici pe nici un alt telefon

RaspundeAnuleaza9Claudiu C spune asa: 11 Februarie 2011 @ 6:36 pm

Nu cred ca Nokia va muri cu windows de gat, a avut si Apple pase mai proaste in istoria lui, cred ca sunt totusi putin defazati fata de vremuri. Isi vor reveni sper, dar putin imi mai pasa, nu-i asa doar avem iPhone-uri :)
Cat despre coloana sonora, aici cred ca au dat-o in bara si intradevar parca asa nu e cel mai potrivit mod sa arati ca de acum “esti mai bun”

RaspundeAnuleaza10Cristian spune asa: 11 Februarie 2011 @ 6:42 pm

Eu cred ca vor face o treaba foarte buna, ganditi-va putin la servicile oferite de Nokia si Microsoft, ei acum le vor folosi in WP7, de exemplu Ovi Maps.. vor face impreuna cu Bing un sistem de navigatie complet si toate celelalte. Eu zic ca totul va fi foarte bine, chiar astept sa vad telefon nokia cu WP7.

RaspundeAnuleaza11crys spune asa: 11 Februarie 2011 @ 6:45 pm

Ar trebui sa va bucure anuntul , care era inevitabil, competitia va fi acerba si in folosul nostru indiferent de sistemul de operare folosit , Primul meu calculator nu avea performantele smartphoneul care il am acum , ma refer la procesor,rami si memorie ! acum lupta este in trei si va evolua si mai rapid tehnologia hardware cat si software

RaspundeAnuleaza12themadtweety spune asa: 11 Februarie 2011 @ 6:52 pm

Comentariu moderat pentru nerespectarea Politicii de comentarii boio.ro – Adresa de email inexistenta.

RaspundeAnuleaza13AlexMihail spune asa: 11 Februarie 2011 @ 7:10 pm

Apple poate sta linistit. Nokia nu a facut mare afacere(windows mobile nu are impact puternic fiind stufos,greoi,fara aplicatii si jocuri care sa “rupa”piata), poate Windows va vinde ceva in plus. Android este singurul care poate ataca suprematia Apple+iOS. Nokia in timp va avea soarta Ericsson.Fara un parteneriat puternic hardware+software se scufunda.

RaspundeAnuleaza14kokoloi spune asa: 11 Februarie 2011 @ 7:24 pm

nokia a cazut de mult . vorba lui @Paul apple joaca in alta liga

RaspundeAnuleaza

Pingback: Nokia and Microsoft FAIL in First Promo Clip, as They Copy Apple MacBook Pro Song (Video) | GSM Dome - Mobile Phone News

15Jder spune asa: 11 Februarie 2011 @ 8:45 pm

ori e cel mai prost FAIL ever ori e cea mai bun strategie de marketing,,, ganditi-va cata reclama se va face daca toata lumea o sa auda asta :)

” -stii de faza aia cu microsoft si nokia, de vor colabora ? au aceasi melodie de fundal ca reclama de la apple.
-Nu, nokia va avea windows pe el ?”

RaspundeAnuleaza16Adrian spune asa: 11 Februarie 2011 @ 10:05 pm

Pe cuvant ca nu inteleg de ce te bucuri asa, sau de ce le doresti raul…. ? Eu le doresc succes, concurenta nu poate decat sa ne aduca avantaje noua, clientilor.

Nu de alta dar daca n-ar fi concurenta chiar si-ar lua-o rau in cap Apple, si vom fi mereu la mana lor pt orice feature minor. Eu imi doresc si Androidul si Wm7 sa creasca.

RaspundeAnuleaza17adrian boioglu spune asa: 11 Februarie 2011 @ 10:40 pm

@Adrian: ce te face sa crezi ca ma bucur sau ca le doresc raul?

Nu imi place sa-mi justific posturile pentru ca eu inca mai cred ca am cititori inteligenti, care nu au nevoie de explicatii suplimentare. Am facut doar doua observatii:

1. alegerea lor a fost cea mai proasta din cite puteau face (si aveau citeva optiuni bune sau acceptabile). Ma refer, de exemplu, la adoptarea Android ca OS pentru Nokia Smartphones sau, mai bine, implementarea noului WebOS de la Palm/HP. Puteau sa mearga si pe varianta RIM – ne tinem OS-ul dar il facem total compatibil cu aplicatii Android. Lumea era mai fericita asa.

2. Clipul despre Intelegerea Nokia – Microsoft a fost editat cu iMovie si editorul a avut proasta inspiratie sa foloseasca un loop facut de Apple si folosit pentru lansarea unui produs important in urma cu 2 ani. Pentru asta merita sa fie sanctionati sau macar sa li se atraga atentia asupra gafei.

Concurenta este buna pentru oricine. Din pacate pentru Nokia, infratirea cu Microsoft si adoptarea Windows Phone 7 pe terminalele lor ii va duce cu vo 3 ani in urma Apple. Un pact similar cu Android era unul excelent pentru ei.

Din pacate, toata povestea asta are un singur castigator: Microsoft. Ei isi vad sistemul de operare pe device-uri promitatoare carora le-a lipsit un OS bun. Windows Phone 7 are doar design bun. Realizarea si multe lipsuri il fac sa lase de dorit. Nu stiu cind vor recupera din drumul pierdut.

RaspundeAnuleaza18Adrian spune asa: 11 Februarie 2011 @ 10:58 pm

Tonul si comentariile de-a lungul timpul pe blog, twitter etc. Eu sunt perfect de acord cu tine, tehnic si rational ai dreptate din orice unghi ai privii. Si eu impartasesc aceleasi pareri, dar pe cuvant ca nu ma bucura situatia asta…. nokia sa ia cea mai proasta decizie dintre toate. (bine..mai era una, sa ramana la symbian :)))) )

RaspundeAnuleaza19PROOF spune asa: 11 Februarie 2011 @ 10:25 pm

Buna
Apple cind era la inceputuri nu au fost luati in serios,,,samsung idem,,lg idem,,sony&ericsson (au dato in bara) sper ca Nokia (desi e un brand mare vand inca multe telefoane ),,, sa reuseasca spre binele clientilor>>>competitie mai mare mai multe avantaje de partea noastra..deci nu ma intereseaza cine castiga atita timp cit am si eu ceva de castigat
sa castige cine e cel mai bun>>>Apple>>>Android >>>Wm <<<
bafta

RaspundeAnuleaza20Horatiu spune asa: 12 Februarie 2011 @ 12:08 am

Congrats Adrian; acum te citeaza si appleinsider pe tine – cu link la postul de aici! Suuper!

http://www.appleinsider.com/articles/11/02/11/nokia_uses_apples_macs_to_announce_microsoft_partnership.html

Si da, din pacate (spun asta ca fost fan al Nokia) , nokia va cadea jos de tot!
Pe toate categ de telefoane au competitie serioasa care nu a dormit precum au facut ei in ultimii 3 ani? Symbian a fost ceva la inceput. Dar au aparut iOs, android….pana si windows phone….pacat

RaspundeAnuleaza21adrian boioglu spune asa: 12 Februarie 2011 @ 12:26 am

@Horatiu: multumesc

RaspundeAnuleaza22SergiuD spune asa: 12 Februarie 2011 @ 1:04 am

Felicitari !!!

RaspundeAnuleaza23Vasi spune asa: 12 Februarie 2011 @ 2:31 am

De Nokia nu-mi pare rau, mie mai mult de Sony-Er. ?i de Motorola îmi pare rau. Dar sunt cel mai fericit om ca am descoperit Apple! ;)

RaspundeAnuleaza24Dan spune asa: 15 Februarie 2011 @ 9:51 pm

De ce sa iti para rau de sony ericsson si motorola?

RaspundeAnuleaza

Pingback: Nokia ? iMovie… | R.D.

25mircea spune asa: 12 Februarie 2011 @ 7:41 am

Trecind peste incintarea mea de a citi ” Adrian Boioglu a Romanian blogger noticed … ” pe Apple Insider, voi fi putin in dezacord cu restul corului. Deci implicit cu dirijorul :) Eu cred ca Nokia a facut o alegere buna. Si ca nu va muri cu Microsoft de git. Vorbim despre un producator cu talent si standarde inalte de calitate, cu experienta in domeniul comunicatiilor. Faptul ca au avut o lentoare teribila in reactii, faptul ca au luat decizii proaste in ceea ce priveste OS-ul s-a reflectat in toate rezultatele lor recente, in condititiile in care aveau o asa concurenta in piata.
Da-mi totusi voie sa nu asociez un sistem de operare imatur si uneori extrem de greu de inteles si configurat, cum este Androidul, cu o solutie de succes pentru a iesi din problemele pe care le au acum. Mai degraba as spune, ca si tine WebOS, insa si aici ar fi avut destule probleme de recuperat ce au pierdut in ultima vreme.
Nu spun ca WP7 ar fi vreo chestie suprema sau nemaipomenita, pentru ca este in scutece. Cine face comparatia cu versiunile anterioare de Windows Mobile, este totusi in necunostinta de cauza. WP7 incearca sa devina mai degraba o platforma stabila si ofertanta pentru utilizatorul final, decit Androidul – acest Vadim Tudor colorat si mereu trimbitator de cit de liber si deschis este el. Asadar, din punctul meu de vedere, WP7 produs de Nokia ar putea avea mai mult succes decit vreo alta varianta din acest moment. Designul nu este unul urit, desi ajungi probabil sa te plictisesti de atita simplitate :) Insa hai sa fim corecti si sa spunem ca acelasi lucru il patim si in cazul iOS. ca altfel nu ar fi aparut atit de multe softuri si softulete pentru crearea de teme, icoane, layout-uri si alte asemenea. In masura in care isi vor dezvolta portalul de aplicatii si vor invata din lectiile predate la scoala din Cupertino ( pentru ca eu asta cred ca au facut ), ar putea avea succes cit sa isi revina din nou in pozitii cistigatoare. Andoidul ramine din punctul meu de vedere, pentru moment, un pusti care isi tot face freza cu apa amestecata cu zahar, din lipsa de gel de par. Cind incerci sa il mingii mai de aproape pe cap, iti devin miinile enervant de lipicioase si nu iti mai trebuie niciodata sa fii atent cu el…

RaspundeAnuleaza

Pingback: Pariul! » Dante's Blog - iPhone ruined my social life!

26Kiki spune asa: 12 Februarie 2011 @ 9:05 am

Good JOB :

http://www.appleinsider.com/articles/11/02/11/nokia_uses_apples_macs_to_announce_microsoft_partnership.html

Citesc appleinsider.com de 2 ani si sunt mandru de ce am vazut azi. Felicitari.

Ps. Sunt fan Nokia, dar consider ca alegerea nu este cea mai reusita pentru ei. Unde a ajuns in prezent Apple, nu stiu daca cineva ar putea sa-i mai intreaca.

Bafta.

RaspundeAnuleaza27donTed spune asa: 12 Februarie 2011 @ 11:03 am

Citeam appleinsider.com ca in fiecare dimineata si la un moment am vazut: “Adrian Boioglu, a Romanian blogger…” – am ramas mut, am zis ‘opaaa’ :)

Felicitari!

RaspundeAnuleaza28Bogdan spune asa: 12 Februarie 2011 @ 11:38 am

Sunt iphone addictive. Dar chiar nu inteleg de ce atata tevatura pentru sarmanul ala de la creatie care a folosit melodia din Mac.
Parerea mea ca nu este absolut nicio rusine sa folosesti produsele concurentei la fel cum sunt convins ca sunt executivi in microsoft care folosesc produse Apple si vice -verse.

RaspundeAnuleaza29Vasi spune asa: 12 Februarie 2011 @ 1:49 pm

Da Bogdane, dar nu oficial. Nu în fa?a publicului fan. Fanii înrai?i cum suntem unii din noi urmaresc atent aceste reclame. Pentru mama e tot una…ea vrea sa vorbeasca la un telefon, ?i atât. I se rupe ca e Nokia, Samsung sau Apple. Dar pentru noi conteaza. Da, noi folosim ?i Apple ?i Microsoft. Dar cum ar fi ca într-un clip de promovare iPhone 4 sa stea pe masa ?i un Nokia? Sau cum ar fi ca tonul de apel standard al unui iPhone sa fie luat de la Nokia…cunoscutul ton Nokia…..asta nu e profi…

RaspundeAnuleaza30Bogdan spune asa: 12 Februarie 2011 @ 5:52 pm

Vasi

ai dreptate in ceea ce priveste profesionalismul.
Raman insa la parerea ca daca nu ar fi fost acest eveniment, discursul aluia de la Nokia trecea aproape neobservat in lumea Apple.
Si inca o chestie…Sa nu uitam ca acum 10 ani era Win la moda, apoi a fost Linux si trendul Apple.
La fel a fost si cu Nokia, motorola acu 10 ani si apoi RIM , Sony Ericson si de 4 ani Iphone.
Chestiunile astea sunt ciclice si intr-un fel sau altul toti fac aceleasi greseli.

RaspundeAnuleaza31marcel spune asa: 13 Februarie 2011 @ 10:17 am

Just marketing! Coloana sonora nu a fost aleasa intamplator . Nu se fac greseli la nivelul asta.

RaspundeAnuleaza

Pingback: Nokia uses Apple’s iMovie standard loop to announce Microsoft partnership

Pingback: Nokia uses Apple’s iMovie standard loop to announce Microsoft partnership | Tech-Bubble

Pingback: Nokia uses Apple’s iMovie standard loop to announce Microsoft partnership – ArticlesInbox

Pingback: Nokia uses Apple’s iMovie standard loop to announce Microsoft partnership | Boomeroo Web Resources

32mihai toader spune asa: 12 Februarie 2011 @ 2:26 pm

felicitari :)

RaspundeAnuleaza

Pingback: Nokia uses Apple’s iMovie standard loop to announce Microsoft partnership Newsroom News | Newsroom News

Pingback: Nokia uses Apple’s iMovie standard loop to announce Microsoft partnership | Daringminds.com

Pingback: Nokia uses Apple’s iMovie standard loop to announce Microsoft partnership | Technablogroll

33Dan spune asa: 12 Februarie 2011 @ 6:38 pm

Nu vor muri nici Nokia nici Microsoft. Au produse bune amândoi. Poate în momentul asta iPhone-ul e mai performant ca gadgeturile Nokia, dar situa?ia se va schimba. Va aparea de undeva la un moment dat un “vânator de iPhone” care sa-l întreaca, poate chiar de la Nokia. Plus ca n-a? vrea sa ramâna oamenii din Jucu fara servici.

Cât despre Microsoft, eu recunosc ca îmi place mai mult cum au construit Windows Phone 7 decât iOS, pacat ca nu prea sunt aplica?ii ter?e.

RaspundeAnuleaza34Tigris Regalis spune asa: 12 Februarie 2011 @ 9:19 pm

Pacat ca o companie ca Nokia, cândva lider în inova?ie în domeniul telefoniei mobile, a fost adusa de acel “cal troian” numit Elop într-o situa?ie de dependen?a fa?a de o companie externa, care nici nu exceleaza prin idei inovatoare, ci au nevoie de o “sursa de inspira?ie” externa pentru a progresa (“Redmond, start your photocopiers!”). A?a, liderul de altadata va fi nevoit ca, împreuna cu noul partener, sa “calce pe urmele altuia” pentru a progresa, iar cine face asta, nu poate ajunge în frunte. Iar melodia de la prezentare este cât se poate de reprezentativa pentru pierderea propriei individualita?i.

RaspundeAnuleaza

Pingback: Nokia nu a furat! » Dante's Blog - iPhone ruined my social life!

35Cosmin2310 spune asa: 13 Februarie 2011 @ 2:47 am

Ce nu stiti,e faptul ca Nokia avea in pland de mult colaborarea cu cei de la Microsoft si nu vad unde e buba…prea mult tamtam faceti pentru nimic 1 la mana Android nici cu ultima lui versiune nu poate soarce la maxim un procesor de 1.2ghz mai nou si voi spuneti ca e un OS performant? hmmm cred ca glumiti Hai sa ne gandim putin,de cate cerinte are un iOS pentru a se misca bine la fiecare update inbunatatit si ganditi-va ce cer cei de la Microsoft producatorilor de smartphonuri ;) In primul rand W7 mobile cam stoarce din procesor si va pot spune ca softul se misca destul de fluent,culmea dupa cateva ore de jucat in meniu incepi sa te cam plictisesti,asta din lipsa poate a prea multor aplicatii,a lipsei flash-ului si a UI-ului putin prea imatur as spune Inca nu sunt bine dezvoltate aceste UI-uri In viziunea mea si mereu m-am gandit la asta inca de ceva timp,de ce nu vor ei sa dezvolte UI-uri bazate pe flash?ar arata super bine un UI cu multe efecte lafel ca si interfetele create de catre cei de la TAT,cine cunoaste stie ca cei de la TAT fac niste interfete de smartphoneuri foarte ingenioase So asa cum va spuneam,revenind la strategia pe care a facut-o Nokia,e una destul de buna in opinia analistilor,care vad un viitor destul de bun pentru Nokia,acestia au comunicat presei ca isi vor pastra softurile lor de baza MeGo si Symbian pentru telefoanele lowend Deci va rog nu mai criticati,mutarea lor in tabara Microsoft Sper ca nu am fost chiar atat de incisiv :P

RaspundeAnuleaza36ionut spune asa: 13 Februarie 2011 @ 1:57 pm

O alegere excelenta. Nokia, cel mai mare producator de telefoane si Microsoft cea mai mare companie software. Deci ce poate sa iasa rau?

RaspundeAnuleaza37animax spune asa: 13 Februarie 2011 @ 8:32 pm

Ma indoiesc de faptul ca Apple are licenta exclusiva pt. jingle-ul respectiv. Daca ai curiozitatea, uita-te in termenii de folosire de la softul de editare care zici ca-l contine, si vezi care sunt limitarile de utilizare. O exclusivitate nu poate fi utilizata in scop comercial, deci e de dedus ca in cazul in care ar exista, cei de la Apple s-ar sesiza imediat si ar cere daune. Un alt aspect este ca filmul a fost editat in Avid si nu cu iMovie – o catastrofa de program pt. orice monteaza non-linear la modul profesionist. Toate cele bune.

RaspundeAnuleaza38adrian boioglu spune asa: 13 Februarie 2011 @ 8:51 pm

@animax: nu a zis nimeni ca Apple are licenta exclusiva. Chiar asa, ce e aia licenta exclusiva? Toate loop-urile din iLife pot fi folosite in scopuri necomerciale. Cazul de fata nu e unul comercial. Nimic ilegal. Doar funny.

Nu cred ca a fost editat in Avid, ci in iMovie. Pina si titlurile sunt cele default de iMovie.

RaspundeAnuleaza

Pingback: Nokia ???????????? loop ?? iMovie ??? ?????? ? ??????????? ? Microsoft « iLife.Kz – ??? ??????? ???? Apple. Almaty apple community

Pingback: Nokia uses Apple’s iMovie standard loop to announce Microsoft partnership | BuyElectro.com

Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(6202)iPhone Romania - suport tehnic(513)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(352)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(297)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(272)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(229)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(196)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(177)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTECum lucreaza PixarRomania la inceput de 2011iCars HD la tot poporulUnde e inovatia?LOL Cats PuzzleiPhone pe modelul Apple TVEverybody ON – prima reclama pentru noile produse WebOSWTF of the Day – Geohot pe ritm de rapNokia / Microsoft FAILYuYuYuYuYuhuHui COMENTARII RECENTEDan: De ce sa iti para rau de sony ericsson si motorola?Ovidiu: Salutare. Exista cumva vreun soft pentru iPhone, care sa inregistreze convorbirile telefonice?donTed: Forma mi se pare foarta nasoala, iar in ceea ce priveste camera care inregistreaza 3d, mi se pare o prostie...Lory: Adi, ar trebui sa urmaresc ceva anume atunci cand cumpar un Iphone 3GS 16GB?pisa: Desi gustam din amarul situatiei din Romania in fiecare zi, atunci cand o mai gasesti prezentata in cuvinte...Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracitatecititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drummediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Nokia / Microsoft FAIL

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription