Angry Birds Real

Angry Birds Real

domenica 6 marzo 2011 | Tags: ,
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Angry Birds Real | boio.ro homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolution« Integrame pentru iOS reloadedVerizon incepe razboiul » 04 Februarie 2011 Angry Birds RealArticol scris de Adrian Boioglu4 Comentarii

Jocul asta e mai fun in realitate :) Cred ca au muncit o zi intreaga ca sa le iasa asa…


Tags: is it just me?, videoShare / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

Angry Birds Rio – la … o aripa distanta de marile ecranePovestea Angry BirdsDemolition Master – un puzzle pe principiul Angry BirdsAngry Birds – jucariileAngry Birds pentru Blackberry4 Comentarii pentru Angry Birds Real1andrei spune asa: 04 Februarie 2011 @ 3:49 am

sincer as vrea sa incerc

RaspundeAnuleaza2Andy Ostafi spune asa: 04 Februarie 2011 @ 3:52 am

o zi? :) eu cred ca vreo 5 zile

RaspundeAnuleaza3Mihai spune asa: 04 Februarie 2011 @ 6:11 pm

Foarte tare jocul, m-as baga sa-l joc in realitate, va inchipuiti cate calcule au facut sa nimereasca asa o traiectorie?:))

RaspundeAnuleaza4DjCultus spune asa: 04 Februarie 2011 @ 8:43 pm

Ce caterinca ….dar video cu Fruit Ninja in realitate l-ati vazut ? a Fost postat aici ?:D

RaspundeAnuleaza Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(6036)iPhone Romania - suport tehnic(497)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(345)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(297)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(262)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(227)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(196)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(177)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTEGoogle Translate, manca-ti-asCum se face un flash driveroUtil – aplicatia care nu trebuie sa-ti lipseascaReplica AT&T la reclama VerizonNokia PapolsGreenpois0n aduce Jailbreak Untethered pentru iOS 4.2.1Verizon incepe razboiulAngry Birds RealIntegrame pentru iOS reloadedDe ce nu merge iGO My Way (crackuit) GPS pe iPhone COMENTARII RECENTEdanutz: poate fi de la mai multe probleme…incearca pe alt pc si vezi daca merge inca un restore iar cand da...AP: Frumos… Si totusi, pe la noi nu prea am gasit SD-carduri de clasa mai mare decit 4. Da’ cine sintem...Calin: super tare ! :)AP: Exista o deja o aplicatie pt. asa ceva, free, in AppStore: Convet Units for Free. Eu am incercat-o si mi se pare...petrica: TOT Nu reusesc sa imi creez cont pe US am urmat pasi intocmai cu s-a spus aici si cand ajung la payment...Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drumlive bloggingmediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Angry Birds Real

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription