Voice Activator pentru iPhone

Voice Activator pentru iPhone

lunedì 21 febbraio 2011 | Tags: , , ,
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Voice Activator pentru iPhone | boio.ro homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolution« boio.ro readers / iOS Users Meet-up la ConstantaJailbreak in 2011 » 30 Ianuarie 2011 Voice Activator pentru iPhoneArticol scris de Adrian Boioglu5 Comentarii

System Wide Voice commands vin in Cydia de la chpwn – developer care ne-a mai dat Infinidock sau ProSwitcher. VoiceActivator este o aplicatie interesanta si poate fi utila pentru unii, dar nu neaparat si pentru userii din Romania. Cu ea vei putea sa deschizi URL-uri si sa comanzi functii pe care de obicei le gasesti in Activator.

Nu mi se pare un motiv suficient de bun pentru a Jailbreak-ui telefonul. In fond, de cite ori ai folosit Voice Commands pe iPhone? Multi nici nu stiu ca ele exista acolo.

Tags: iPhone, is it just me?, jucariiShare / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

Google Voice pentru iPhoneiPhone 3.0: video camera, voice dialing si alte jucariivoice activated iPhoneaplicatia ideala de Twitter pentru iPhonegoogle voice search nu stie romaneste5 Comentarii pentru Voice Activator pentru iPhone1TzaCaNeL spune asa: 30 Ianuarie 2011 @ 2:49 am

Exista un microfon special pentru iPod sau se poate conecta orice microfon ? ( Vad in videoclip ca e iPod )

RaspundeAnuleaza2adrian boioglu spune asa: 30 Ianuarie 2011 @ 3:43 am

@tzacanel: orice casti cu microfon sau doar microfon compatibil cu acel iDevice merg.

RaspundeAnuleaza3AlexS spune asa: 30 Ianuarie 2011 @ 9:01 am

Eu folosesc Voice Control in fiecare zi si cred ca este super util, nu mai trebuie sa scot telefonul din buzunar pentru a suna pe cineva sau a afla cat este ceasul :)

RaspundeAnuleaza4Petre spune asa: 31 Ianuarie 2011 @ 12:14 am

Sa inteleg Adi ca tu nu ai jailbreak pe telefon.Nu neaparat din curiozitate dar daca ai pentru ce aplicatii ai alege jailbreak-ul si in caz ca nu ai de ce ai ales sa nu mai faci jailbreak caci stiu ca a fost perioada cand il foloseai.
Pur si simplu pentru a impartasii opinii.
Eu de exemplu nu ma pot ( zic si eu ) despartii de Sbsettings, de Intelliscreen si inca cateva aplicatii care mi se par extrem de utile si nu pentru altceva.In nici un caz pentru aplicatii piratate din Appstore, acestea le cumpar care imi sunt utile, ca si cele din Cydia de altfel.
Multumesc

RaspundeAnuleaza5adrian boioglu spune asa: 31 Ianuarie 2011 @ 3:49 am

@Petre: Nu am tel jailbreakuit de mai bine de 8 luni si nici nu simt nevoia.

Singurele chestii care imi lipsesc sunt SB Settings si povestea cu ascunsul anumitor icoane. Dar si astea nu atit de tare incit sa trec din nou la Jailbreak.

RaspundeAnuleaza Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(5937)iPhone Romania - suport tehnic(493)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(345)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(297)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(253)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(227)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(196)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(177)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTEJailbreak in 2011Voice Activator pentru iPhoneboio.ro readers / iOS Users Meet-up la ConstantaInceputul sfarsitului pentru Cartile clasiceAngry Birds Rio – la … o aripa distanta de marile ecraneFa-ti curatenie in InboxPremakes – UPTutorial: Back-up automat pentru un blog pe WordPressCine a zis ca Android e sistem de operare mobil?Photoshop e mic copil COMENTARII RECENTEdanutz: ce anume nu merge ce eroare iti da?danutz: si dupa ce l ai instalat il deschizi si instalezi INSTALLOUS 4 SI CRACKULOUS dar cred ca asta ce spun eu...gLauR: Sper sa incerc acest BootCamp sa vedem ce iese.Dan B: am nevoie de jailbreak ca sa scap de pooscarie ! :))Vixi Pixi: Cand ai un fanbase de 2 milioane de oameni e simplu sa produci materiale adiacente care sa aiba succes :)Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drumlive bloggingmediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Voice Activator pentru iPhone

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription