Ce ne-am face fara computere?

Ce ne-am face fara computere?

giovedì 24 febbraio 2011 | Tags:
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

Ce ne-am face fara computere? | boio.ro homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolution« Galaxy Tab – un esec?Ce e in neregula cu imaginea asta? » 01 Februarie 2011 Ce ne-am face fara computere?Articol scris de Adrian Boioglu3 Comentarii

Clipul este o pardie. Si totusi, producatorii de filme inca mai livreaza povesti din astea.

via

Tags: is it just me?, videoShare / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

ce ne-am face noi fara Orange Romania?lectii de iPhone si computereMicrosoft: intre computere si telefoanefara netpro tv chisinau3 Comentarii pentru Ce ne-am face fara computere?1Alexandru spune asa: 01 Februarie 2011 @ 8:32 am

Nici nu ma asteptam sa devina asa faimos.Mai intai pe youtube,apoi pe gizmodo si parca si engadget iar apoi boio.ro.A mai aparut si pe alte situri.Filmuletul este incredibil,trebuie vazut.

RaspundeAnuleaza2Calininio spune asa: 01 Februarie 2011 @ 10:33 am

Super tare :D. Sa scoti o poza atat de clara din zoomul unui geam aparut intr-o reflectie :)). poza provenea dintr-un sfert de pixel :)).

RaspundeAnuleaza3Solomon spune asa: 01 Februarie 2011 @ 12:05 pm

:)))) imi place cum aplica ei filtrele …dand cu mingea in tastatura:)))

RaspundeAnuleaza Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(5980)iPhone Romania - suport tehnic(495)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(345)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(297)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(254)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(227)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(196)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(177)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTEDe ce nu merge iGO My Way (crackuit) GPS pe iPhoneSpam de partid de la PSDMini Darth VaderExclusiv: Instapaper 3.0 NU va fi un update platitCe e in neregula cu imaginea asta?Ce ne-am face fara computere?Galaxy Tab – un esec?Jailbreak in 2011Voice Activator pentru iPhoneboio.ro readers / iOS Users Meet-up la Constanta COMENTARII RECENTEviorel: Daca nu merge din cauza BB de iPad,e alta poveste… cred…Eu am avut igo “cracked” pe...Poison: Si eu pot da contul pentru cineva care il doreste neaaparat si nu isi permite sa il cumpere, dar sa primesc...marius: … si uite cum a inceput sa se faca politica pe boio.ro. parca sunteti aia din Egipt pro si contra...Tiberiu Molnar: La mine merge perfect. Necrackuit. :) Pentru cine doreste este si varianta de 14 euro doar pentru o...Armand: excelenta, mi-a adus zambetul pe buze :)Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drumlive bloggingmediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to Ce ne-am face fara computere?

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription