boio.ro readers / iOS Users Meet-up la Constanta

boio.ro readers / iOS Users Meet-up la Constanta

mercoledì 9 febbraio 2011 | Tags: , , , ,
Digg it | Stumble it | Save to Del.ico.us

boio.ro readers / iOS Users Meet-up la Constanta | boio.ro homeaboutpolitica de comentariiConcurs Ai un pont? boio.ro - techvolution« Inceputul sfarsitului pentru Cartile clasiceVoice Activator pentru iPhone » 29 Ianuarie 2011 boio.ro readers / iOS Users Meet-up la ConstantaArticol scris de Adrian Boioglu9 Comentarii

Am avut parte astazi de 5 ore foarte placute in compania unor oameni deosebiti, cu pasiuni similare. Intilnirea de la City Park Mall nu a fost o conferinta precum iPhone Users Conference, ci un meet-up in care am baut un suc sau o ciocolata calda si am luat la rind stiri, informatii din lumea Apple, aplicatii si tot ceea ce ne leaga de jucariile noastre preferate.

Sunt convins ca daca as fi in Romania astfel de intilniri ar avea o frecventa mult mai mare si s-ar intimpla si in alte locatii. Chiar si asa, mi-a placut ca am avut ocazia sa ma intilnesc cu oameni cu care am ce discuta si sa ma bucur ca nu sunt singurul cu pasiuni pentru design de calitate si jucarii care ne fac viata mai usoara.

Apropo, tot mi se pare ciudat sa vorbesc cu cineva despre un subiect sau ceva ce am gasit pe net si sa mi se spuna: “da, stiu, am citit pe boio.ro” sau “am vazut cind ai postat pe Twitter“.

Citeva dintre pozele facute astazi la #iMeetUp:

#gallery-1 {margin: auto;}#gallery-1 .gallery-item {float: left;margin-top: 10px;text-align: center;width: 33%;}#gallery-1 img {border: 2px solid #cfcfcf;}#gallery-1 .gallery-caption {margin-left: 0;}iMeetUpiMeetup2iMeetup3
iMeetup4iMeetup5imeetup6

Tags: boio.ro, cititori, d-ale blogului, is it just me?Share / Subscribe: Aboneaza-te la RSS Twitter Facebook

Related posts:

iPhone Users / boio.ro Readers Meet-up la ConstantaiOS Users / boio.ro readers Meet-up la ConstantaDecizii – boio.ro readers / iPhone users meet-upboio.ro / iPhone Meet-up la Brasov si Constantaintilnirea iPhone users / boio.ro readers9 Comentarii pentru boio.ro readers / iOS Users Meet-up la Constanta1Strop spune asa: 30 Ianuarie 2011 @ 1:46 am

dak stau sa ma gandesc bine imi pare rau ca nu am venit astazi acolo …

RaspundeAnuleaza2gLauR spune asa: 30 Ianuarie 2011 @ 10:10 am

Mie imi pare rau ca nu am ajuns sa ii zic vreo doua asa, fata in fata lui Adi. Am vreo doua pe suflet, da ti le-as spune fata-n-fata, ca sa aiba efect.

RaspundeAnuleaza3marius spune asa: 30 Ianuarie 2011 @ 11:55 am

sageata aceea mare cu reducerea de 40% mai avea putin si ajungea in dreptul iDevice-urilor noastre :))
mi-a parut bine sa te/va cunosc personal, e altceva cand cunosti persoana ale caror postari/informatii le citesti zilnic. cu totul altceva. imi par rau ca nu am putu zabovi maimult cu voi.
ce mai… desi putin cam pesimist in privinta aceasta, iMeetUp 2.0

RaspundeAnuleaza4stupidddd spune asa: 30 Ianuarie 2011 @ 4:46 pm

sal all. off topic: Constanta este cel mai tare oras din Europa in ce priveste internetul. cea mai moderna retea si cel mai bun trafic. . Romania este pe locul 4 in lume la capitolul internet. (sursa: antena 3) . macar la asta sa fim si noi pe podium in Europa si nunumai.

RaspundeAnuleaza5anetoiu spune asa: 30 Ianuarie 2011 @ 10:00 pm

haha, cu ce ati facut pozele ?

RaspundeAnuleaza6marius spune asa: 31 Ianuarie 2011 @ 9:56 am

cele cu iDevice-urile sunt facute cu un aparat foto, iar o parte din pozele de grup chiar cu unul din cele doua iPhone 4 prezente la iMeetUp.

RaspundeAnuleaza7Andreas Suciu spune asa: 31 Ianuarie 2011 @ 10:22 am

Deci profilul apple fan boy-ului este oversize :) si eu care ma gandeam sa tin cura de slabilre :D

RaspundeAnuleaza8Demi Buraga spune asa: 31 Ianuarie 2011 @ 4:46 pm

Saliu,

Care-i faza cu “marsh mah” de la iMeetUp. Zi-ne sa ne radem sa ne simtem bine si noi astilalti si sa fim si noi printre “cunoscatori”

Toate bune!

RaspundeAnuleaza9Demi Buraga spune asa: 31 Ianuarie 2011 @ 5:10 pm

Saliu,

Poate tura viitoare iMeetUp va fi si cu o transmisie live (sunt convins ca audienta ar fi mult mai mare), ptr cei care sunt pasionati, vor sa fie informati, vor sa participe, dar chiar nu au cum sa ajunga la locul intalnirii. (Dante, in al doilea paragraf al postului sau, a fost foarte radical cu cei care nu au avut cum sa ajunga, cred eu )….

Toate bune!

RaspundeAnuleaza Adauga valoare acestui post

Nu ai gravatar?

Adresa de email nu este valida. Comentariul nu va fi publicat. De ce?

Notify me of followup comments via e-mail

Anuleaza raspunsul

Apar doar comentariile care respecta citeva Reguli de bun simt. | RSS Comentarii

boio.ro este un blog de Adrian BoiogluAdrian Boioglu

Adrian este Entertainment Tech la CCL Miami, Florida.

„Sunt jurnalist. In zece ani am trecut prin TV, Radio, Ziare si Agentii de Presa.”
Afla mai multe despre Adrian Boioglu

Intra in contacttrimite-mi un emailaboneaza-te la RSSYahoo! Messengerurmareste-ma pe twitterurmareste-ma pe facebookvezi filmele mele pe youtube TWITTERLoading... CELE MAI COMENTATE(5937)iPhone Romania - suport tehnic(493)Mac OS X si MacBook/Pro - Suport Tehnic(345)traian basescu blog(306)iPhone tutorial - cele mai bune/folositoare aplicatii(297)video tutorial: cum sa faci upgrade la 1.1.3 si sa deblochezi iPhone GRATIS(253)Tutorial: deblocheaza iPhone 3G/3GS cu iOS 4.2.1(227)tutorial: cum sa instalezi pe iPhone aplicatii crack-uite .ipa(208)tutorial: deblocheaza iPhone 1.1.4 GRATIS(196)ultrasn0w - deblocheaza iPhone 3G cu firmware 3.0(177)Tutorial: cum sa jailbreakuiesti orice iPhone 3.1.2 cu blackra1n POSTURI RECENTEJailbreak in 2011Voice Activator pentru iPhoneboio.ro readers / iOS Users Meet-up la ConstantaInceputul sfarsitului pentru Cartile clasiceAngry Birds Rio – la … o aripa distanta de marile ecraneFa-ti curatenie in InboxPremakes – UPTutorial: Back-up automat pentru un blog pe WordPressCine a zis ca Android e sistem de operare mobil?Photoshop e mic copil COMENTARII RECENTEdanutz: ce anume nu merge ce eroare iti da?danutz: si dupa ce l ai instalat il deschizi si instalezi INSTALLOUS 4 SI CRACKULOUS dar cred ca asta ce spun eu...gLauR: Sper sa incerc acest BootCamp sa vedem ce iese.Dan B: am nevoie de jailbreak ca sa scap de pooscarie ! :))Vixi Pixi: Cand ai un fanbase de 2 milioane de oameni e simplu sa produci materiale adiacente care sa aiba succes :)Paginihomeconcursaboutpolitica de comentariiSocialTwitterFacebookYoutubeEmailRSSTag Cloudandroidappleblogbloggeri - jurnalistiblogosferaboio.robranding de taracititoriconcursd-ale bloguluid-ale guriieditorialfirefoxgmailgoogleiPadiPhoneis it just me?jucariila drumlive bloggingmediamicrosoftmuzicapoliticatwittervideoviralwindowswordpressStaicu Ionut boio.ro © 2006 - 2011. Toate drepturile rezervate.


View the original article here



What Next?
Link To This Page:


Link To Home Page:



or subscribe in as a reader

0 Responses to boio.ro readers / iOS Users Meet-up la Constanta

Posta un commento

Post più popolari

Advertisement

Recent Posts

Subscription